• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland

ISBN-13: 9781138818835 / Angielski / Twarda / 2016 / 216 str.

Pawel Surowiec
Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland Pawel Surowiec 9781138818835 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland

ISBN-13: 9781138818835 / Angielski / Twarda / 2016 / 216 str.

Pawel Surowiec
cena 756,05 zł
(netto: 720,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatizing Poland provides an empirically grounded analysis of changes in the way in which various actors seek to manage Poland s national image in world opinion. It explores how and why changes in political economy have shaped these actors and their use of soft power in a way that is influenced by public relations, corporate communication, and marketing practices.

By examining the discourse and practices of professional nation branders who have re-shaped the relationship between collective identities and national image management, it plots changes in the way in which Poland s national image is communicated, and culturally reshaped, creating tensions between national identity and democracy. The book demonstrates that nation branding is a consequence of the corporatization of political governance, soft power and national identity, while revealing how the Poland "brand" is shaping public and foreign affairs.

Challenging and original, this book will be of interest to scholars in public relations, corporate communications, political marketing and international relations."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Political Science > Public Affairs & Administration
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge New Directions in Public Relations & Communication
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138818835
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000436669
Ilość stron:
216
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.37 x 16.0 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction  1. From ‘Total Wars’ To ‘Total Markets’  2. Soft Power, Nation-Building and Globalism Re-Considered  3. Reforming the Polish Statecraft: Foundations for Corporatization  4. Mapping Out the Polish Field of National Images Management  5. Field Habitus and Legitimacy of Nation Branding In Soft Power  6. Political Economy of Nation Branding Practice in Poland  7. Articulating Branded Vision of Polishness for Soft Power  8. Poland as Markets’ Playground: Towards New Statecraft  9. Conclusions: Updating the Field and Considering the Future of Soft Power Research

Pawel Surowiec, Ph.D, is a Senior Lecturer at the Faculty of Media and Communication, Bournemouth University, UK and Research Fellow at Charles University in Prague, Czech Republic. He lectures in Political Economy of Public Relations and leads a module on International Relations. His scholarly research is driven by questions relating to the re-invention of classical models of propaganda praxis and socio-cultural changes in European politics.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia