• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Nachhaltiges Marketing-Management: Möglichkeiten Einer Umwelt- Und Sozialverträglichen Unternehmenspolitik » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Nachhaltiges Marketing-Management: Möglichkeiten Einer Umwelt- Und Sozialverträglichen Unternehmenspolitik

ISBN-13: 9783828201880 / Niemiecki / Twarda / 2003 / 254 str.

Ingo Balderjahn
Nachhaltiges Marketing-Management: Möglichkeiten Einer Umwelt- Und Sozialverträglichen Unternehmenspolitik Balderjahn, Ingo 9783828201880 Walter de Gruyter - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Nachhaltiges Marketing-Management: Möglichkeiten Einer Umwelt- Und Sozialverträglichen Unternehmenspolitik

ISBN-13: 9783828201880 / Niemiecki / Twarda / 2003 / 254 str.

Ingo Balderjahn
cena 140,34
(netto: 133,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 140,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Walter de Gruyter
Seria wydawnicza:
Forum Marketing Und Management
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783828201880
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000804195
Ilość stron:
254
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
24.41 x 16.99 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Frontmatter -- Vorwort -- Inhaltsübersicht -- Abbildungsverzeichnis -- A. Grundlagen zum Nachhaltigkeitskonzept -- I. Der Begriff der Nachhaltigkeit -- II. Dimensionen der Nachhaltigkeit -- III. Entwicklungen, Perspektiven und Ansatzpunkte einer nachhaltigen Marketing-Management-Konzeption -- B. Nachhaltiges Marketing als Management- Konzept -- I. Elemente nachhaltigen Marketing-Managements -- II. Nachhaltigkeit als unternehmerisches Leitbild -- III. Ziele nachhaltigen Marketing-Managements -- IV. Unternehmerische Positionen zum Nachhaltigkeitsleitbild -- C. Nachhaltigkeitsorientierte Analyse und strategische Planung im Marketing-Management -- I. Arten und Methoden der strategischen Nachhaltigkeitsanalyse -- II. Arten und Methoden der operativen Nachhaltigkeitsanalyse -- D. Strategien des nachhaltigen Marketing- Managements -- I. Strategieausrichtungen und Strategiebezüge -- II. Nachhaltige Risiko- und Krisenstrategien -- III. Dialogstrategien -- E. Nachhaltiges Konsumentenverhalten -- I. Vom gesellschaftspolitischen Leitbild zur persönlichen Verhaltensoption -- II. Determinanten nachhaltiger Konsumstile -- III. Umweltbewusstsein von Konsumenten -- IV. Die Verhaltenslücke -- V. Beeinflussungsmöglichkeiten und Strategien -- F. Instrumente nachhaltigen Marketing- Managements -- I. Nachhaltige Produktpolitik -- II. Nachhaltige Preispolitik -- III. Nachhaltige Kommunikationspolitik -- IV. Nachhaltige Distribution -- G. Nachhaltige Marketing-Managementorganisationen und -systeme -- I. Nachhaltigkeitsorganisation und Nachhaltigkeits-Audit -- II. Umweltmanagementsysteme -- III. Sozialmanagementsysteme -- IV. Die Sustainability Balanced Scorecard -- V. Das Nachhaltigkeits-Controlling -- Literaturverzeichnis -- Stichwortverzeichnis -- Backmatter

Prof. Dr. Ingo Balderjahn, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre mit dem Schwerpunkt Marketing, Universität Potsdam.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia