• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Myths of Social Media: Dispel the Misconceptions and Master Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Myths of Social Media: Dispel the Misconceptions and Master Social Media

ISBN-13: 9781398607781 / Angielski / Miękka / 2022 / 288 str.

Ian MacRae
Myths of Social Media: Dispel the Misconceptions and Master Social Media Ian MacRae 9781398607781 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Myths of Social Media: Dispel the Misconceptions and Master Social Media

ISBN-13: 9781398607781 / Angielski / Miękka / 2022 / 288 str.

Ian MacRae
cena 58,29 zł
(netto: 55,51 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 58,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Understand the do's and don'ts, and dismiss the fallacies of using social media for business in this well researched and practical guide.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Computers > Internet - Social Media
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Seria wydawnicza:
Business Myths
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398607781
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000805439
Ilość stron:
288
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

    • Chapter - 00: Introduction;
    • Chapter - 01: Social media is a waste of time;
    • Chapter - 02: All social networks do the same thing;
    • Chapter - 03: Social media isn't that influential;
    • Chapter - 04: Social media replaces real-life networking;
    • Chapter - 05: Social media marketing is a dark art;
    • Chapter - 06: It's not worth responding to criticism on social media;
    • Chapter - 07: Sharing more content is always better;
    • Chapter - 08: Social media is free;
    • Chapter - 09: Social media can replace your business website;
    • Chapter - 10: Social media activity is purely a marketing function;
    • Chapter - 11: Social media cannot be done well in-house;
    • Chapter - 12: Social media means my business has to be available 24/7;
    • Chapter - 13: Social media is no use for internal communications;
    • Chapter - 14: Employees know what is expected of them on social media;
    • Chapter - 15: Social media is not effective for business development;
    • Chapter - 16: It's not possible to measure social media ROI;
    • Chapter - 17: Digital natives are all social media experts;
    • Chapter - 18: Social media influencers are a new phenomenon;
    • Chapter - 19: People have different personalities on social media;
    • Chapter - 20: Saying the wrong thing on social media will get me cancelled;
    • Chapter - 21: Public social media profiles are fair game for employers and recruiters;
    • Chapter - 22: Business leaders don't need a presence on social media;
    • Chapter - 23: Social media is full of #fakenews;
    • Chapter - 24: Social media is the best source of information;
    • Chapter - 25: Social media intensifies information bubbles;
    • Chapter - 26: Social media is not strategic;
    • Chapter - 27: Social media is purely for broadcasting;
    • Chapter - 28: Oversharing on social media can reveal trade secrets;
    • Chapter - 29: Being active on social media lets me control my digital footprint;
    • Chapter - 30: Social networks will protect my data

Michelle Carvill is Founder of Carvill Creative - a social media marketing agency founded in 2002 whose clients include the BBC, Nuffield Health and Norbord. Passionate about the digital future she advises clients on Online Marketing Communication and Social Media Strategies and leads a team delivering practical social media planning and daily management.
She also works with different training organisations developing and delivering training courses around social media, digital marketing, content creation, blogging and online business, both in the UK and overseas, for businesses like PwC, LinkedIn, Air Products and the Association of Corporate Counsels.

Ian MacRae is a work psychologist, consultant, speaker, author and Managing Director of High Potential Psychology. He works with, and writes about, a wide range of topics relating to psychology and the workplace. He developed the High Potential Traits Inventory (HPTI), a personality assessment which has been translated into dozens of languages and used by over 50,000 people around the world. Myths of Social Media is his fifth book, he is co-author of Motivation and Performance and Myths of Work, also part of the Business Myths series.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia