• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Myths of Marketing: Banish the Misconceptions and Become a Great Marketer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Myths of Marketing: Banish the Misconceptions and Become a Great Marketer

ISBN-13: 9780749483913 / Angielski / Miękka / 2020 / 224 str.

Grant Leboff
Myths of Marketing: Banish the Misconceptions and Become a Great Marketer Grant Leboff 9780749483913 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Myths of Marketing: Banish the Misconceptions and Become a Great Marketer

ISBN-13: 9780749483913 / Angielski / Miękka / 2020 / 224 str.

Grant Leboff
cena 99,06
(netto: 94,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 99,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Enhance your marketing practices with a thought-provoking and readable overview of some of the most pervasive myths in the marketing industry, equipping readers with well-researched and practical insights.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Direct
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Seria wydawnicza:
Business Myths
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749483913
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
224
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"If you want to succeed today you must understand marketing. Yet a depressing number of people with "Marketing" in their titles don't. Read this book and you will acquire the knowledge you need to outfox your competitors." Drayton Bird, globally renowned marketer, and Founder, AskDrayton.com

    • Chapter - 01: Myth 1 - Marketing communications haven't fundamentally changed;
    • Chapter - 02: Myth 2 - Marketing is just communications;
    • Chapter - 03: Myth 3 - Sales and marketing are basically the same;
    • Chapter - 04: Myth 4 - I don't need marketing - My company is too small and business comes from word of mouth;
    • Chapter - 05: Myth 5 - I don't need a marketing plan;
    • Chapter - 06: Myth 6 - Marketing is solely the responsibility of the marketing department;
    • Chapter - 07: Myth 7 - Ultimately, people buy on price;
    • Chapter - 08: Myth 8 - Pricing is a matter of charging the highest amount possible;
    • Chapter - 09: Myth 9 - The purpose of a brand is to build awareness;
    • Chapter - 10: Myth 10 - Every business is a brand;
    • Chapter - 11: Myth 11 - Business-to-business purchases are purely based on logic;
    • Chapter - 12: Myth 12 - Business-to-business and business-to-consumer marketing are completely different;
    • Chapter - 13: Myth 13 - Effective marcom means running a series of great campaigns;
    • Chapter - 14: Myth 14 - A successful business requires a compelling USP;
    • Chapter - 15: Myth 15 - Market positioning is all about the product or service on offer;
    • Chapter - 16: Myth 16 - Visuals are the most important aspect of any marketing communications;
    • Chapter - 17: Myth 17 - Our offering must attract the largest audience possible;
    • Chapter - 18: Myth 18 - Demography is the best way to segment your market;
    • Chapter - 19: Myth 19 - The focus of marketing communications should be a company's products or services;
    • Chapter - 20: Myth 20 - We are operating in a service economy;
    • Chapter - 21: Myth 21 - The customer buying journey is no longer a linear process;
    • Chapter - 22: Myth 22 - I instinctively understand my customer;
    • Chapter - 23: Myth 23 - Marketing can still rely on the traditional purchase funnel;
    • Chapter - 24: Myth 24 - Creating content takes too much time and money;
    • Chapter - 25: Myth 25 - Social media is nothing more than some alternative channels to market;
    • Chapter - 26: Myth 26 - Every business requires a 'higher purpose';
    • Chapter - 27: Index

Grant Leboff is one of the UK's leading sales and marketing experts. Continually challenging received wisdom, Grant built a successful direct marketing company in 2002 and sold it six years later. He now serves as a non-executive director and also runs a strategic consultancy, Sticky Marketing Club, a consultancy which advises clients on sales and marketing strategies, building their brand and positioning it as market leader in their particular sector.

A regular speaker at conferences around the world, Grant Leboff is also a contributor to many business magazines and newspapers including, The Daily Telegraph, The Independent, and The Financial Times. Grant is also the author of Sticky Marketing and Stickier Marketing, both published by Kogan Page.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia