• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Music and Copyright » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Music and Copyright

ISBN-13: 9780415972536 / Angielski / Miękka / 2004 / 228 str.

Lee Marshall
Music and Copyright Lee Marshall 9780415972536 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Music and Copyright

ISBN-13: 9780415972536 / Angielski / Miękka / 2004 / 228 str.

Lee Marshall
cena 243,34 zł
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Copyright lies at the very heart of the music business. It determines how music is marketed, artists are rewarded, and all the uses to which their work is put. And copyright claims and counter-claims are the source of recurring conflict: Who wrote what and when? Who owns these sounds? What are you allowed to do with them? Disputes about copying and theft are becoming ever noisier with digital technology and the new possibilities of sampling and downloading and large-scale piracy. This book has been written to explain the copyright system to non-legal specialists and to show why copyright issues are so fascinating and so important. Copyright is analyzed as a matter of philosophy and economics as well as law. It is approached from the contrasting perspectives of composers, performers, producers and bootleggers. Copyright law is seen to be central to the relationship between the global entertainment industry and local musical practices. The questions raised here are not just about music. They concern the very meaning of intellectual property rights in the context of rapid global and technological change. And they are not just about big business. They impinge on all our lives.

Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Intellectual Property - Copyright
Music > Business Aspects
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415972536
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
228
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
23.37 x 16.0 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"This New edition satisfyingly updates an already tried and tested book
." -- Brian Cockburn, James Madison University, Notes

1. Introduction: Making Sense of Copyright (Simon Frith & Lee Marshall) PART 1: CONCEPTUAL APPROACHES 2. The History and Philosophy of Copyright (Martin Kretschmer, Bournemouth) 3. Copyright and Economics (Ruth Towse, Rotterdam, Netherlands) 4. Copyright, Politics and the International Music Industry (Dave Laing, Westminster) PART 2: COPYRIGHT AND EVERYDAY LIFE 5. Copyright Law and Power in the Music Industry (Steve Greenfield & Guy Osborn, Westminster) 6. Copyright and the Composer (Roger Wallis, Stockholm, Sweden) 7. Musicians (Jason Toynbee, Liverpool) 8. Technology, Creative Practice and Copyright (Paul Théberge, Ottawa, Canada) 9. Traditional Music Ownership in a Commodified World (Anthony Seeger, UCLA) 10. Music and the Media (Simon Frith, Stirling) 11. Infringers (Lee Marshall, East Anglia) Afterword: Where Now for Copyright? (Simon Frith & Lee Marshall)

Lee Marshall is Lecturer in Sociology at the University of East Anglia (UK). Simon Frith is Professor of Film and Media at the University of Stirling (UK). He has published widely on popular music, including Popular Music: Politics, Policies and Institutions (Routledge, 1993); Sound and Vision: Music, Video, Television (Routledge, 1993); On Record: Rock, Pop and the Written Word (Routledge, 1990); and many other works.

Marshall, Lee Lee Marshall is Senior Lecturer in Sociology at th... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia