• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Multisensory Impact of Sport Events: A Comparative Effect Analysis Based on Soccer Games » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Multisensory Impact of Sport Events: A Comparative Effect Analysis Based on Soccer Games

ISBN-13: 9783658121044 / Angielski / Miękka / 2016 / 302 str.

Thorsten Tham
Multisensory Impact of Sport Events: A Comparative Effect Analysis Based on Soccer Games Tham, Thorsten 9783658121044 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Multisensory Impact of Sport Events: A Comparative Effect Analysis Based on Soccer Games

ISBN-13: 9783658121044 / Angielski / Miękka / 2016 / 302 str.

Thorsten Tham
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Thorsten Tham highlights the fundamental changes that have swept Germany's footballing landscape in recent years and presents theory-based impact hypotheses about forms of stimulus that can raise the loyalty of football-affine target groups before, during and after the game. Based on the example of traditional club VfL Bochum 1848 an online survey to analyze the influence of a Bundesliga match on different visitor target groups is conducted. The author discusses ways in which football clubs can change their multisensual approach to raise the profile of their club brand among football-affine target groups and increase loyalty to the club.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Economics - Theory
Business & Economics > Organizational Behavior
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Schriftenreihe Der Hhl Leipzig Graduate School of Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658121044
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000471956
Ilość stron:
302
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.88
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Brand Management in Sports.- Consideration of Multisensuality in S-O-R Models.- Empirical Study of Sensual Perception and Effectiveness During Games of the German Soccer Club VfL Bochum 1848.- Derivations of Potential Actions in the Context of Identity-Based Brand Management.

Dr. Thorsten Tham completed his doctoral study under the supervision of Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg at the SVI-Endowed Chair of Marketing at HHL Leipzig Graduate School of Management.

Thorsten Tham highlights the fundamental changes that have swept Germany’s footballing landscape in recent years and presents theory-based impact hypotheses about forms of stimulus that can raise the loyalty of football-affine target groups before, during and after the game. Based on the example of traditional club VfL Bochum 1848 an online survey to analyze the influence of a Bundesliga match on different visitor target groups is conducted. The author discusses ways in which football clubs can change their multisensual approach to raise the profile of their club brand among football-affine target groups and increase loyalty to the club.

Contents

.Brand Management in Sports

·Consideration of Multisensuality in S-O-R Models

.Empirical Study of Sensual Perception and Effectiveness During Games of the German Soccer Club Vfl Bochum 1848

·Derivations of Potential Actions in the Context of Identity-Based Brand Management

Target Groups

·Researchers and students in the fields of sports marketing and management

·Practitioners in these areas

The Author

Dr. Thorsten Tham completed his doctoral study under the supervision of Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg at the SVI-Endowed Chair of Marketing at HHL Leipzig Graduate School of Management.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia