• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Multinationals and Global Consumers: Tension, Potential and Competition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Multinationals and Global Consumers: Tension, Potential and Competition

ISBN-13: 9781349455492 / Angielski / Miękka / 2013 / 263 str.

T. Chan;G. Cui
Multinationals and Global Consumers: Tension, Potential and Competition Chan, T. 9781349455492 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Multinationals and Global Consumers: Tension, Potential and Competition

ISBN-13: 9781349455492 / Angielski / Miękka / 2013 / 263 str.

T. Chan;G. Cui
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

International business (IB) research on Asian firms is on the rise, challenging conventional theories and providing opportunities for IB researchers to address several paradoxical issues such as ownership advantage and risk-returns. The book focuses on IB research in Asia and addresses some of these problems in several keys areas of IB research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Business & Economics > International - Economics & Trade
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349455492
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2013
Ilość stron:
263
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Table of Content Preface Notes on Contributors List of Figures List of Tables 1. International Business Research in Asia; Shige Makino, T. S. Chan and Geng Cui PART I: MULTINATIONALS AND ORGANIZATIONAL MANAGEMENT 2. A Test of Agency Costs in Strategic Alliances; Jung-Ho Lai, Sheng-Syan Chen and Shao-Chi Chang 3. What Drives the Alliance Formation of Transition- Economy SMEs? The Moderating Role of Intermediary Organizations; Wiboon Kittilaksanawong, Xudong Chen and Chaoqun Duan 4. Global Firms Competing Locally: Management Localization and Subsidiary Performance in China; Geng Cui, T. S. Chan and Shengsheng Huang 5. The Influence of Culture on Budgetary Characteristics and Managerial Effectiveness: An Empirical Investigation of National and Multi-National Companies in Thailand; Somboon Saraphat and Joseph Aiyeku PART II: INTERNATIONAL BUSINESS AND FDI 6. Understanding the Entrepreneurial Process of Learning through Network Dynamics: Insights from China's Young International Firms; Lianxi Zhou, Bradley R. Barnes and T. S. Chan 7. Does Social Capital Always Create Value for Firm Internationalization? The Case of Chinese Automakers in Russia; Zejian Li and Yue Wang 8. MNE Strategy, Institutions, State Capacity and Inward FDI among ASEAN Countries; Greg Mahony, Bilal Rafi and Chris Sadleir PART III: MARKETING AND CONSUMER BEHAVIOR 9. Cross-Cultural Research on Consumer Responses to Service Failure: A Critical Review; Lisa C. Wan and Maggie Y. Chu 10. Self-Discrepancy and Consumer Responses to Counterfeit Products; Ling Peng, Lisa C. Wan and Patrick S. Poon 11. Perceptions of Chinese and Indian Brand Personalities in Germany; Heidi Kreppel and Dirk Holtbrügge

Shige Makino T. S. Chan Geng Cui Jung-Ho Lai Sheng-Syan Chen Shao-Chi Chang Wiboon Kittilaksanawong Xudong Chen Chaoqun Duan Shengsheng Huang Somboon Saraphat Joseph Aiyeku Lianxi Zhou Bradley R. Barnes Zejian Li Yue Wang Greg Mahony Bilal Rafi Chris Sadleir Lisa C. Wan Maggie Y. Chu Ling Peng Patrick S. Poon Heidi Kreppel Dirk Holtbrügge



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia