• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Multinational Corporations in Political Environments: Ethics, Values and Strategies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Multinational Corporations in Political Environments: Ethics, Values and Strategies

ISBN-13: 9789810244279 / Angielski / Twarda / 2001 / 296 str.

Professor Usha C. V. Haley
Multinational Corporations in Political Environments: Ethics, Values and Strategies Usha C. V. Haley 9789810244279 World Scientific Publishing Company - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Multinational Corporations in Political Environments: Ethics, Values and Strategies

ISBN-13: 9789810244279 / Angielski / Twarda / 2001 / 296 str.

Professor Usha C. V. Haley
cena 463,39 zł
(netto: 441,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 458,65 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"Multinational Corporations in Political Environments" advances and tests a theory of why foreign corporations leave host states. Theories of international business have often ignored the complexity of corporate decisions about leaving foreign countries, generally assuming that the economic and competitive reasons that prompt multinational corporations to enter host states also explain their subsequent reasons for leaving. Alternatively, this book proposes a theory of how different stakeholders' values and ethics shape multinationals' strategic leaving behaviours. Tested in South Africa when US multinationals were facing diverse pressures from stockholders, governments and consumers to leave, the research provides a prism to isolate how different stakeholders' actions influenced multinationals' behaviours. Detailed analyses of subsidiary-level archival data over a period of four crucial years revealed that the multinationals engaged in diverse forms of leaving reflecting their involvements, strategies and stakeholders' influences. The research, the first to test which stakeholders' strategies, including boycotts and sanctions, influenced multinationals and which did not, and to identify their effects on multinationals' behaviours, has enormous implications for policy makers, managers and social activists. The book also applies the findings and explores implications for recent stakeholders' attempts at influencing multinationals and governments, such as Nike in Asia and the Burmese government, through sanctions, resolutions and boycotts.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Economics & Trade
Business & Economics > Government & Business
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Wydawca:
World Scientific Publishing Company
Seria wydawnicza:
International Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789810244279
Rok wydania:
2001
Numer serii:
000011736
Ilość stron:
296
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
22.91 x 15.75 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Haley, Usha C. V., Professor Haley is Professor of Management at the University... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia