• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Multimodal Communication: A Social Semiotic Approach to Text and Image in Print and Digital Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Multimodal Communication: A Social Semiotic Approach to Text and Image in Print and Digital Media

ISBN-13: 9783030154271 / Angielski / Twarda / 2019 / 192 str.

May Wong
Multimodal Communication: A Social Semiotic Approach to Text and Image in Print and Digital Media Wong, May 9783030154271 Palgrave Pivot - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Multimodal Communication: A Social Semiotic Approach to Text and Image in Print and Digital Media

ISBN-13: 9783030154271 / Angielski / Twarda / 2019 / 192 str.

May Wong
cena 240,93
(netto: 229,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,02
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Literary Criticism > Semiotics & Theory
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Pragmatics
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Sociolinguistics
Wydawca:
Palgrave Pivot
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030154271
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
192
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Social semiotics: setting the scene.- PART I: PRINT MEDIA.- Chapter 2: Slim arms, waist, thighs and hips, but not the breasts: portrayal of female body image in Hong Kong’s magazine advertisements.- Chapter 3: Postage stamps as windows on social changes and identity in postcolonial Hong Kong.- PART II: DIGITAL MEDIA.- Chapter 4: Emotional branding in multimodal personal loan TV advertisements: analysing voices and engagement.- Chapter 5: The discourse of advertising for luxury residences in Hong Kong: a multimodal critical discourse analysis.- Chapter 6: Digital photography and identity of Hong Kong females: a case study of Facebook images.- Chapter 7: Significance of social semiotic research.

May L-Y Wong is Adjunct Associate Professor in the School of English at The University of Hong Kong. Her research focusses on social-semiotic approaches to visual texts. In particular, she is interested in the relation between multimodality and culture, drawing on research in social semiotics to explain the utility of multimodal resources in various discursive contexts which are of significance to local cultural values and heritage.

"This book makes a striking contribution combining Kress and van Leeuwen's social semiotic analysis with extensive and fascinating in-depth historical research to bring insights into a range of print and digital media showing how multimodality can be fruitfully adapted with the sensitivity to non Western media." - Professor David Machin, Department of Media and Communication, Örebro University, Sweden

This book draws on visual data, ranging from advertisements to postage stamps to digital personal photography, to offer a complex interpretation of the different social functions realised by these texts as semiotic artefacts. Framed within the media environment of the city of Hong Kong, the study demonstrates the importance of social context to meaning making and social semiotic multimodal analysis. This book will be of interest to readers in the arts, humanities and social sciences, particularly within the fields of semiotics, visual studies, design studies, media and cultural studies, anthropology and sociology.

May L-Y Wong is Adjunct Associate Professor in the School of English at The University of Hong Kong. Her research focusses on social-semiotic approaches to visual texts. In particular, she is interested in the relation between multimodality and culture, drawing on research in social semiotics to explain the utility of multimodal resources in various discursive contexts which are of significance to local cultural values and heritage.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia