• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Multilingual Learning Assessment, Ideologies and Policies in Sub-Saharan Africa » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Multilingual Learning Assessment, Ideologies and Policies in Sub-Saharan Africa

ISBN-13: 9781032329772 / Twarda / 2023 / 296 str.

Multilingual Learning Assessment, Ideologies and Policies in Sub-Saharan Africa  9781032329772 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Multilingual Learning Assessment, Ideologies and Policies in Sub-Saharan Africa

ISBN-13: 9781032329772 / Twarda / 2023 / 296 str.

cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edited volume provides the follow up to Erling et al.’s (2021) Multilingual Learning and Language Supportive Pedagogies in Sub-Saharan Africa. The volume focuses on three main areas which have proven to be stumbling blocks to the effective implementation of multilingual education to date, namely: Assessment, Ideology and Policy.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Education > Bilingual Education
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Series in Language and Content Integrated Teaching
ISBN-13:
9781032329772
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
296
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  Part 1  Assessment  2. Heteroglossic, Multimodal Classroom Discourses and Monolingual, Monomodal Assessment in Namibian Primary Science Teaching: A Case Study  3. Legitimising Fluid Multilingual Practices: A Challenge for Formal Education Worldwide  4. Vignette: Using Flexible Bilingual Academic Content Assessments in the United States: Lessons Learned  5. Assessment Considerations for Multilingual Students in an English-Medium Environment: The PUMI Decision-Making Process and Translanguaging  6. Vignette: The Role of Home Language in Supporting Adolescent Girls’ Learning in Rural Zimbabwe  Part 2  Attitudes and Community Initiatives  7. Ideologies of English and Language of Instruction in Ghana: Educator Perceptions and Pressures  8. Language of Instruction Attitudes in Rural Tanzania: Parental Discourses and Valued Linguistic Capabilities  9. Vignette: Community Initiatives for the Use of Maa in Education in Kenya  10. Community Perspectives on the Introduction of Mother Tongue-Based Bilingual Education in Obolo, Nigeria  11. Challenges for Gambian Primary Schools Aiming to Enhance Literacy Through the Use of National Languages  Part 3  Policy: Factors in Development and Implementation  12. Vignette: "But Exams Are Not Given in Ngoni": The Place of Local Languages in Tanzania’s Primary Education  13. Vignette: Language-in-Education Policy and STEM Teaching and Learning in Tanzanian Schools  14. EMI Policy in Practice: Multilingual Mathematics Lessons in a Government Secondary School in Rural Rwanda  15. Vignette: Sheng as a Valuable Linguistic Resource in Education in Kenya  16. Vignette: Researching Language Education Policy in Namibia  17. Vignette: Changing Language-in-Education Policies in Malawi: Consultation and Implementation  18. Multilingual Pedagogies in Mozambican Bilingual Schools: The Challenge of Decolonising Language Ideologies, Policies and Practices

Colin Reilly is a Lecturer in Linguistics at the University of Stirling.

Feliciano Chimbutane is an Associate Professor in Linguistics at Eduardo Mondlane University.

John Clegg is a freelance education consultant based in the UK.

Casmir Rubagumya is a Professor of Language Education at St John’s University of Tanzania.

Elizabeth J. Erling is a Professor of English Language Teaching Research and Methodology at the University of Education Upper Austria and Elise-Richter Senior Postdoctoral Fellow at the University of Vienna.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia