Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Multiculturalism, Dialectical Thought, and Social Justice Pedagogy: A Study from the Borderlands » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2683942]
•
Literatura piękna
[1633963]
więcej...
•
Turystyka
[63606]
•
Informatyka
[142538]
•
Komiksy
[32051]
•
Encyklopedie
[21625]
•
Dziecięca
[513474]
•
Hobby
[108575]
•
AudioBooki
[2047]
•
Literatura faktu
[198581]
•
Muzyka CD
[672]
•
Słowniki
[2768]
•
Inne
[404142]
•
Kalendarze
[1848]
•
Podręczniki
[165261]
•
Poradniki
[410274]
•
Religia
[456028]
•
Czasopisma
[396]
•
Sport
[59722]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3891]
•
Technologie
[205420]
•
Zdrowie
[89042]
•
Książkowe Klimaty
[125]
•
Zabawki
[2960]
•
Puzzle, gry
[3429]
•
Literatura w języku ukraińskim
[263]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10025]
Kategorie szczegółowe BISAC
Multiculturalism, Dialectical Thought, and Social Justice Pedagogy: A Study from the Borderlands
ISBN-13
: 9781681238098 / Angielski / Miękka / 2017 / 148 str.
Daniel Ian Rubin
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Multiculturalism, Dialectical Thought, and Social Justice Pedagogy: A Study from the Borderlands
ISBN-13
: 9781681238098 / Angielski / Miękka / 2017 / 148 str.
Daniel Ian Rubin
cena
319,35
zł
(netto: 304,14 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 302,25 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education
>
Aims & Objectives
Education
>
Research
Education
>
Multicultural Education
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781681238098
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
148
Wymiary:
23.5 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Foreword.
Part I: Contextualizing the Study.
The Need for Dialectical Thought.
The State of U.S. Secondary Education in a Time of Neo?Liberalism.
Focus of the Study.
Creating a Latina/Latino Literature Class.
Dialectical Thought.
Social Justice.
Semantic Conventions.
Research Design.
Organization of the Book.
Notes.
The Latina/Latino Literature Curriculum.
School Context.
Student Participants.
Teaching Dialectical Thought.
Article Analysis of Marxist Themes.
Modeling of Dialectical Thinking.
Questioning for Dialectical Understanding.
Notes.
Part II: Analyzing Participant Engagement With Dialectical Thought.
Mia.
Catina.
Marco.
Isidora.
Alex.
Part III: Further Analyses and Implications.
What Does This All Mean?.
Stereotyping in the Media.
Immigration.
Power.
Racism and Discrimination.
Education.
Anger and Frustration.
Questioning.
Intertextuality.
Collective Intertextual Group Analysis.
Emerging Theory.
Summary. Note.
The Larger Picture.
Limitations.
This Study’s Contribution to Current Literature.
Where to Go From Here.
Personal Reflections.
Role of Researcher.
Methods of Soundness.
Subjectivity.
Final Reflection.
Part IV: The Additional Bits.
A: Latina/Latino Literature Pre?Questionnaire.
Latina/Latino Literature Post?Questionnaire.
B: The Latin Lover Commercial Analysis.
C: Latina/Latino Literature: Commercial Analysis.
D: Final Culminating Project.
References.
Udostępnij
Czytaj nas na: