• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Multichannel Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Multichannel Marketing

ISBN-13: 9780470239599 / Angielski / Miękka / 2008 / 312 str.

Akin Arikan
Multichannel Marketing Arikan, Akin 9780470239599  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Multichannel Marketing

ISBN-13: 9780470239599 / Angielski / Miękka / 2008 / 312 str.

Akin Arikan
cena 115,25 zł
(netto: 109,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 114,62 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer-centric, cross-channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization's bottom line. This must-have guide synthesizes the successful methods and metrics that online, direct, and brand marketers have employed for years so that you can develop, implement, and measure successful cross-channel campaigns. Multichannel marketing expert Akin Arikan takes you from customer acquisition to customer relationship management with strategic advice, effective case studies, and proven metrics.

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780470239599
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
312
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.24 x 18.72 x 1.73
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction.

Part I Building Blocks for Multichannel Metrics.

Chapter 1 With Great Opportunity Come Great Challenges.

Chapter 2 The Web Analyst Tackles Multichannel Metrics Online.

Chapter 3 The Offline Marketer’s Bag of Tricks.

Chapter 4 The Direct Marketer Digs into Multichannel Analytics.

Chapter 5 The Brand Marketer’s Take on Multichannel Analytics.

Part II Measurement and Metrics.

Chapter 6 Measure Lift Between Online and Offline.

Chapter 7 Measure 1:1 Interactions Between Online and Offline.

Chapter 8 Measure Multi–Touch Conversions.

Part III Multichannel Marketing Methods.

Chapter 9 Attract and Acquire.

Chapter 10 Engage and Convert.

Chapter 11 Grow Lifetime Value.

Index.

Akin Arikan is a Senior Segment Manager for Internet marketing at Unica, where he is responsible for ensuring customer satisfaction with Unica′s web analytics and Internet marketing solutions. Clients with case studies in this book include AIRMILES, Best Buy, Vodafone, and Wachovia. Akin is an award–winning industry speaker, frequent contributor to magazines, and blogger (www.MultichannelMetrics.com).

Bridge the Online–Offline Chasm and Achieve Measurable Success

No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer–centric, cross–channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization′s bottom line.

This must–have guide synthesizes the successful methods and metrics that online, direct, and brand marketers have employed for years so that you can develop, implement, and measure successful cross–channel campaigns. Multichannel marketing expert Akin Arikan takes you from customer acquisition to customer relationship management with strategic advice, effective case studies, and proven metrics. Learn how to:

  • Develop better marketing programs and get the data to prove it

  • Tap into the secrets of online, direct, and brand marketers

  • Apply proven techniques to build loyalty and grow lifetime value

  • Create actionable customer profiles to determine the best sales opportunities

  • Optimize online–offline advertising programs to get the best ROI

  • Measure online and offline lift in your marketing programs

  • Select the right metrics for your specific needs—from online to direct to brand marketing, and more

  • Collect measurements and report on customer behavior across channels



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia