• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience: Responses from the International Competence Network of Tourism Research and Education (Icnt) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience: Responses from the International Competence Network of Tourism Research and Education (Icnt)

ISBN-13: 9783631746868 / Angielski / Miękka / 2018 / 234 str.

Alisha Ali; John S. Hull;Fachhochschule Westkuste
Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience: Responses from the International Competence Network of Tourism Research and Education (Icnt) Hull, John S. 9783631746868 Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience: Responses from the International Competence Network of Tourism Research and Education (Icnt)

ISBN-13: 9783631746868 / Angielski / Miękka / 2018 / 234 str.

Alisha Ali; John S. Hull;Fachhochschule Westkuste
cena 371,29
(netto: 353,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 371,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This volume provides a reflection for the reader to contemplate the various players involved in delivering and shaping the tourism experience. This book will be an invaluable reading for students, researchers, academics and members of the tourism industry who are looking for new ways of understanding and designing the tourist experience.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W
Seria wydawnicza:
Schriftenreihe Des Instituts Fuer Management Und Tourismus (
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631746868
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
234
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Tourist experience - Stakeholder experience - Beer tourism - Brewing tourism - Turnover - Staff retention - Sense of place - Refugee crisis - Tourism research - Constructivism - Importance-performance analysis - Pelagic birdwatchers - Hotel restaurants - Behavioural intentions - Intermediation - Student satisfaction - Creative cultures - Honeybee leadership - Global destination brand

Alisha Ali is a Principal Lecturer and Hospitality Subject Group Leader at Sheffield Hallam University, UK. She is the Regional Editor - Europe - Journal of Hospitality and Tourism Technology (JHTT) and guest edited a special issue of the Journal of Information Technology & Tourism on ICT for sustainable tourism.

John S. Hull is an Associate Professor of Tourism Management at Thompson Rivers University in British Columbia, Canada. He is also a Visiting Professor at the Harz University of Applied Sciences, Germany, an instructor at the Castello Sonnino Educational Centre in Tuscany, Italy and a member of the New Zealand Tourism Research Institute (NZTRI).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia