• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Moving on to Key Stage 1: Improving Transition from the Early Years Foundation Stage » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Moving on to Key Stage 1: Improving Transition from the Early Years Foundation Stage

ISBN-13: 9780335238460 / Angielski / Miękka / 2010 / 232 str.

Julie Fisher
Moving on to Key Stage 1: Improving Transition from the Early Years Foundation Stage Fisher, Julie 9780335238460 OPEN UNIVERSITY PRESS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Moving on to Key Stage 1: Improving Transition from the Early Years Foundation Stage

ISBN-13: 9780335238460 / Angielski / Miękka / 2010 / 232 str.

Julie Fisher
cena 168,04
(netto: 160,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 168,50
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

""This timely book will help teachers in KS1 to implement authoritative recommendations on transition from recent reviews of primary education, and convince senior managers and parents of the value of starting from the child. Its well-grounded arguments coupled with practical guidance will foster the development of principled and confident professional judgement."
Wendy Scott, President, TACTYC"

""Julie is an excellent writer, leading her reader through the difficult arguments about what really matters in our work with young children. She explores the tensions around the different 'drivers' in Foundation Stage and Key Stage One teaching with sensitivity but with the same clear vision she shows in her earlier books. This is an important book for students, lecturers and teachers - and a must for heads and subject co-ordinators."
Nick Swarbrick, Westminster Institute of Education, Oxford Brookes University, UK "

""Your common-sense, authoritative, warm and inspirational words...remind me beyond all doubt of why I went into teaching."
Key Stage 1 teacher"

""Julie Fisher's newest contribution to the debate on transitions in England is written in her usual clear and accessible style, and with the breadth and confidence which all readers have come to expect of her."
Liz Brooker, Institute of Education, University of London, UK "

This practical book offers a series of strategies for promoting learning that meets the needs and interests of Key Stage 1 pupils, ensuring that the move from the Early Years Foundation Stage to Key Stage 1 is a positive one.

It includes: Descriptions and case studies of good practice that stem from established principles of learning and teaching Reflective practice prompts at the end of each chapter

Julie Fisher considers recent evidence about how children learn and questions whether current practice in Key Stage 1 optimises these ways of learning. Challenging the reliance on teacher-directed activity, she asks whether introducing more child-initiated learning could offer children a more appropriate balance of learning opportunities.

Key issues include: The place of play in Key Stage 1 Organising the learning day to include child-initiated activity Observation and assessment Planning The role of the teacher

This essential book is indispensable reading for students and practitioners in both the Early Years Foundation Stage and Key Stage 1.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
OPEN UNIVERSITY PRESS
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780335238460
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
232
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.62 x 16.76 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia