• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Movie Blockbusters » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Movie Blockbusters

ISBN-13: 9780415256087 / Angielski / Twarda / 2003 / 288 str.

J. Stringer;Stringer Julian; Julian Stringer
Movie Blockbusters J. Stringer Stringer Julian                          Julian Stringer 9780415256087 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Movie Blockbusters

ISBN-13: 9780415256087 / Angielski / Twarda / 2003 / 288 str.

J. Stringer;Stringer Julian; Julian Stringer
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Big-budget, spectacular films designed to appeal to a mass audience, but is this what - or all - blockbusters are? Bringing together writings from key film scholars - such as Douglas Gomery, Peter Kramer, Jon Lewis and Steve Neale - this book addresses the work of notable blockbuster auteurs such as Steven Spielberg and James Cameron. It considers the contexts in which blockbusters are produced and what they say about Hollywood and the audience. The book also considers the movie scene outside America.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Popular Culture
Performing Arts > Film - History & Criticism
Performing Arts > Film - Reference
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415256087
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
288
Waga:
0.66 kg
Wymiary:
23.4x15.6x2.1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction Julian Stringer, University of Nottingham, The New Hollywood Thomas Schatz Part I: Industry Matters 1. Hollywood Blockbusters: Historical Dimensions Steve Neale, Sheffield Hallam University 2. Following the Money in Amercia's Sunniest Company Town: Some notes on the political economy of Hollywood Blockbusters Jon Lewis 3. The Hollywood Blockbuster: Industrial Analysis and Practice Douglas Gomery, University of Maryland 4. The Role of the Auteur in the Age of the Blockbuster: Steven Spielberg and Dreamworks Warren Buckland, Liverpool John Moores University Part II: Exploring Spectacle 5. Talking About a Revolution: The Blockbuster as Industrial Advertisement Michael Allen, Birkbeck College 6. Spectacle Narrative and the Spectacular Hollywood Blockbuster Geoff King 7. 'Want to Take a Rice?': Reflections on the Blockbuster Experience in Contact (1997) Peter Kramer 8. Blockbusting Sound: The Case of The Fugitive Gianluca Sergi Part III: Establishing Cultural Status 9. Circulations of Taste: Titanic, The Oscars and the Middle Brow Gillian Roberts 10. Sex, Controversy, Box-office: from Blockbuster to Bonkbuster Rebecca Feasey University of Nottingham 11. Star wars in Fandom, Film Theory and the Museum: the Cultural Status of the Cult Blockbuster Matt Hills, Cardiff University 12. ^The Best Place to See a Film: the Blockbuster, the Multiplex and the Contexts of Consumption Mark Jancovich, University of Nottingham and Lucy Faire 13. Neither One Thing Nor the Other: Blockbusters at Film Festivals Julian Stringer Part IV: The Blockbuster in the International Frame 14. What's Big about the Big Film?: 'De-westernising' the Blockbuster in Korea and China Chris Berry, University of California Berkeley 15. Once Were Warriors: New Zealand's First Indigenous Blockbuster Kirsten Moana Thompson, Wayne State University 16. Television for the Big Screen: How ComodinesN Became Argentina's First Blockbuster Phenomenon amara L. Falicov, University of Kansas 17. Locating Bollywood: Notes on the Hindi Blockbuster 1975 to the Present Andrew Willis, University of Salford

Julian Stringer



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia