Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
More Good Questions: Great Ways to Differentiate Secondary Mathematics Instruction » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2687494]
•
Literatura piękna
[1634418]
więcej...
•
Turystyka
[62777]
•
Informatyka
[142089]
•
Komiksy
[31535]
•
Encyklopedie
[21638]
•
Dziecięca
[511510]
•
Hobby
[107034]
•
AudioBooki
[2004]
•
Literatura faktu
[198530]
•
Muzyka CD
[622]
•
Słowniki
[2715]
•
Inne
[402058]
•
Kalendarze
[1614]
•
Podręczniki
[164883]
•
Poradniki
[408763]
•
Religia
[455640]
•
Czasopisma
[420]
•
Sport
[59427]
•
Sztuka
[224284]
•
CD, DVD, Video
[3892]
•
Technologie
[205669]
•
Zdrowie
[88491]
•
Książkowe Klimaty
[118]
•
Zabawki
[2712]
•
Puzzle, gry
[3297]
•
Literatura w języku ukraińskim
[262]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10029]
Kategorie szczegółowe BISAC
More Good Questions: Great Ways to Differentiate Secondary Mathematics Instruction
ISBN-13
: 9780807766866 / Angielski / Miękka / 2022
Marian Small
;
Amy Lin
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
More Good Questions: Great Ways to Differentiate Secondary Mathematics Instruction
ISBN-13
: 9780807766866 / Angielski / Miękka / 2022
Marian Small
;
Amy Lin
cena
158,29
zł
(netto: 150,75 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 157,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Subjects - Mathematics
Mathematics
>
Study & Teaching
Education
>
Inclusive Education
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807766866
Rok wydania:
2022
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
27.64 x 15.24 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane
Contents
Foreword,
by Nicki Newton
vii
Preface
ix
Organization of the Book ix
Organization of the Content Chapters x
Changes in the Second Edition xi
Acknowledgments
xiii
1 Why and How to Differentiate Math Instruction
1
The Challenge in Math Classrooms 1
The Particular Challenge in Grades 6–12 2
What It Means to Meet Student Needs 2
Assessing Students' Needs 3
Principles and Approaches to Differentiating Instruction 3
Two Core Strategies for Differentiating Mathematics Instruction: Open Questions and Parallel Tasks 7
Creating a Math Talk Community 14
2 Algebra and Functions
17
Topics 17
The Big Ideas for Algebra and Functions 18
Open Questions for Grades 6–8 19
Open Questions for Grades 9–12 31
Parallel Tasks for Grades 6–8 52
Parallel Tasks for Grades 9–12 60
Summing Up 70
3 Number
71
Topics 71
The Big Ideas for Number 72
Open Questions for Grades 6–8 72
Open Questions for Grades 9–12 82
Parallel Tasks for Grades 6–8 88
Parallel Tasks for Grades 9–12 96
Summing Up 100
4 Geometry
101
Topics 101
The Big Ideas for Geometry 102
Open Questions for Grades 6–8 103
Open Questions for Grades 9–12 111
Parallel Tasks for Grades 6–8 119
Parallel Tasks for Grades 9–12 124
Summing Up 128
5 Measurement
129
Topics 129
The Big Ideas for Measurement 130
Open Questions for Grades 6–8 131
Open Questions for Grades 9–12 139
Parallel Tasks for Grades 6–8 150
Parallel Tasks for Grades 9–12 154
Summing Up 160
6 Statistics and Probability
161
Topics 161
The Big Ideas for Statistics and Probability 162
Open Questions for Grades 6–8 163
Open Questions for Grades 9–12 174
Parallel Tasks for Grades 6–8 182
Parallel Tasks for Grades 9–12 191
Summing Up 198
Conclusions
199
The Need for Manageable Strategies 199
Developing Open Questions and Parallel Tasks 200
The Benefits of These Strategies 201
Appendix A: Mathematical Practices Addressed in This Resource
203
Appendix B: Worksheet for Open Questions and Parallel Tasks
204
Glossary
206
Bibliography
220
Index
222
Index of Subjects and Cited Authors 222
Index of Big Ideas 224
About the Authors
226
Udostępnij
Czytaj nas na: