• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

More Advertising Worldwide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2698040]
• Literatura piękna
 [1645095]

  więcej...
• Turystyka
 [62048]
• Informatyka
 [142142]
• Komiksy
 [31856]
• Encyklopedie
 [21671]
• Dziecięca
 [516308]
• Hobby
 [106841]
• AudioBooki
 [2032]
• Literatura faktu
 [200272]
• Muzyka CD
 [445]
• Słowniki
 [2721]
• Inne
 [406410]
• Kalendarze
 [1039]
• Podręczniki
 [161158]
• Poradniki
 [408397]
• Religia
 [455874]
• Czasopisma
 [407]
• Sport
 [59655]
• Sztuka
 [224867]
• CD, DVD, Video
 [3654]
• Technologie
 [206489]
• Zdrowie
 [88084]
• Książkowe Klimaty
 [118]
• Zabawki
 [2546]
• Puzzle, gry
 [3129]
• Literatura w języku ukraińskim
 [261]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8815]
Kategorie szczegółowe BISAC

More Advertising Worldwide

ISBN-13: 9783642534706 / Angielski / Miękka / 2012 / 346 str.

Ingomar Kloss
More Advertising Worldwide Ingomar Kloss 9783642534706 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

More Advertising Worldwide

ISBN-13: 9783642534706 / Angielski / Miękka / 2012 / 346 str.

Ingomar Kloss
cena 192,30 zł
(netto: 183,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 191,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 20 dni roboczych.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The first volume of this reader was on the subject of advertising conditions in Australia, Belgium, Finland, France, Germany, India, Japan, Russia, South Africa, Taiwan and the USA. Not forgetting Marieke de Mooij's chapter on the impact of culture on advertising. With this second volume the title "Advertising Worldwide" becomes a little bit more true. Again other important countries are investigated with respect to their specific advertising structures. The authors of the different countries had the same briefing as in the first volume: What are the social, cultural or religious features of advertising and advertising practices? Are there any taboos? Which legal restrictions apply? What kind of advertising infrastructure is there? Are there any institu tions, federations or boards of advertising? Which media are readily available? How are media data collected? What are the methods of gaining adver tising data? How can specific target groups be addressed? Are there any particular preferences concerning the use of media? Assessing the choice of countries in the two volumes of "Advertising Wordwide" one has to conc1ude as a first resume that it is not primarily the more theoretical question of standardization or differentiation which dominates the advertising strategy (at least for consumer goods) but the very practical necessity of adapting to the respective specific advertising conditions of each country. A standardized global, even multinational ad vertising campaign has to be considered the exception, rather than the rule."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Gardening > General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642534706
Rok wydania:
2012
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
346
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Multicultural Management Insights.- Advertising in Bulgaria.- Advertising in China.- Advertising in Greece.- Internet Advertising in Greece.- Advertising in Hong Kong.- Advertising in Hungary.- Advertising in Ireland.- Advertising in Latvia.- Advertising in Malaysia.- Advertising in Singapore.- Advertising in South Korea.- Advertising in Spain.- Advertising in Switzerland.- Advertising in the United Kingdom.- Case Study: Barclaycard International.- The Authors.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia