• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Morality and the Market (Routledge Revivals): Consumer Pressure for Corporate Accountability » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Morality and the Market (Routledge Revivals): Consumer Pressure for Corporate Accountability

ISBN-13: 9781138820678 / Angielski / Miękka / 2016 / 352 str.

N. Craig Smith
Morality and the Market (Routledge Revivals): Consumer Pressure for Corporate Accountability N. Craig Smith 9781138820678 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Morality and the Market (Routledge Revivals): Consumer Pressure for Corporate Accountability

ISBN-13: 9781138820678 / Angielski / Miękka / 2016 / 352 str.

N. Craig Smith
cena 203,98
(netto: 194,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Can businesses abandon the axiom that the customer is always right when consumers start questioning the ethics of business practices? Professor Craig Smith examines the theory and practice of ethical purchase behaviour, a crucial mechanism for ensuring social responsibility in business. He explains how and why consumers have used their purchasing power to influence corporate policies and practices. He argues the case for the social control of business, drawing on perspectives from marketing, economics, politics, sociology, and business policy. He concludes that the market may act as an arbiter of 'good' and 'bad' business practice. Dr Smith considers the practical aspects of ethical purchase behaviour, focusing on consumer boycotts as a specific form of this consumer behaviour, and explains how boycotted businesses should respond. This title, first published in 1990, is ideal for both business students and those who have a business of their own.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138820678
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
352
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.93
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface;  Introduction;  Part I: Ethical Purchase Behaviour and the Social Control of Business  1. Capitalism and Consumer Sovereignty  2. Social Control of Business: Corporate Social Responsibility  3. Social Control of Business: From Responsibility and Philanthropy to Accountability  4. Pressure Groups and Pluralism  5. The Boycott Tactic 6. Pressure Groups in the Marketing System;  Part II: The Use and Effects of Consumer Boycotts  7. Consumer Boycotts of Business  8. Consumer Boycott Case Studies  9. Effectiveness in the Use of Boycotts and Management Responses;  Conclusions;  Appendix A: Markets and Marketing;  Appendix B: Other Instances of Consumer Boycotts;  Notes and References ; Author Index;  Subject Index

N. Craig Smith



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia