• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Morality, Competition, and the Firm: The Market Failures Approach to Business Ethics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Morality, Competition, and the Firm: The Market Failures Approach to Business Ethics

ISBN-13: 9780199990481 / Angielski / Twarda / 2014 / 424 str.

Joseph Heath
Morality, Competition, and the Firm: The Market Failures Approach to Business Ethics Joseph Heath 9780199990481 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Morality, Competition, and the Firm: The Market Failures Approach to Business Ethics

ISBN-13: 9780199990481 / Angielski / Twarda / 2014 / 424 str.

Joseph Heath
cena 526,17
(netto: 501,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 421,49
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this collection of provocative essays, Joseph Heath provides a compelling new framework for thinking about the moral obligations that private actors in a market economy have toward each other and to society. In a sharp break with traditional approaches to business ethics, Heath argues that the basic principles of corporate social responsibility are already implicit in the institutional norms that structure both marketplace competition and the modern business corporation. In four new and nine previously published essays, Heath articulates the foundations of a "market failures" approach to business ethics. Rather than bringing moral concerns to bear upon economic activity as a set of foreign or externally imposed constraints, this approach seeks to articulate a robust conception of business ethics derived solely from the basic normative justification for capitalism. The result is a unified theory of business ethics, corporate law, economic regulation, and the welfare state, which offers a reconstruction of the central normative preoccupations in each area that is consistent across all four domains. Beyond the core theory, Heath offers new insights on a wide range of topics in economics and philosophy, from agency theory and risk management to social cooperation and the transaction cost theory of the firm.

Kategorie:
Nauka, Filozofia
Kategorie BISAC:
Philosophy > Ethics & Moral Philosophy
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Philosophy > Social
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199990481
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
424
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
23.62 x 16.51 x 3.56
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

...the book is well worth engaging by anyone interested in economics, agency theory, fiduciary concerns, public policy, corporate governance, and of course, business ethics. Heath is to be commended for this provocative book, explaining a provocative approach to business ethics (market failures approach) that sees as its guiding star the always elusive Pareto-optimal market conditions. I know it has informed my own approach to how I will teach stakeholder theory, theory of the firm, and competition in future courses.

Joseph Heath is a Professor in the Department of Philosophy as well as the School of Public Policy and Governance at the University of Toronto. He is the author of numerous scholarly works, including Communicative Action and Rational Choice (2001) and Following the Rules (2008). In 2012 he was appointed a fellow of the Trudeau Foundation.

Heath, Joseph JOSEPH HEATH is the director of the Centre for Eth... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia