• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Moocs: Design, Use and Business Models » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Moocs: Design, Use and Business Models

ISBN-13: 9781848218017 / Angielski / Twarda / 2015 / 142 str.

Jean–Charles Pomerol; Yves Epelbon; Claie Thoury
Moocs: Design, Use and Business Models Pomerol, Jean-Charles 9781848218017 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Moocs: Design, Use and Business Models

ISBN-13: 9781848218017 / Angielski / Twarda / 2015 / 142 str.

Jean–Charles Pomerol; Yves Epelbon; Claie Thoury
cena 676,38
(netto: 644,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 670,83
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

MOOCs (Massive Online Open Courses) are shaking up thetraditional forms of primary and continuing education and training.These new distance teaching tools which take advantage of the Weband social network revolution are making us think again about howwe teach and learn.

However, for all that, do they constitute a threat touniversities and schools, or are they just a new tool to change thetraditional classroom?

This book brings together answers to the questions most oftenposed:

- Is the MOOC really new or is it just a modern form ofdistance education?

- What is a MOOC, how does it differ from the traditionalform of teaching?

- Who can or should be educated with a MOOC and with whatobjectives?

- How can a MOOC be created?

- What are the available platforms to develop this type oftool?

- What is the value of a diploma obtained using this typeof online education or training?

- Will MOOCs revolutionize education or are they just anevolution of teaching?

- Do they mean the end of universities or are they only anamazing tool for life-long training?

- Is there a business model for developing MOOCs?

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Information Technology
Computers > Educational Software
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781848218017
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
142
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.97
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

ACKNOWLEDGEMENTS ix

CHAPTER 1. WHAT IS A MOOC? 1

1.1. From distance learning to MOOCs 1

1.2. What is a MOOC? 5

1.3. xMOOCs, cMOOCs and other SPOCs 10

1.3.1. xMOOCs 11

1.3.2. cMOOCs 12

1.3.3. SPOCs 16

1.3.4. SOOCs 17

CHAPTER 2. HOW TO CONSTRUCT A MOOC 19

2.1. From a conventional course to a MOOC 19

2.2. Human resources for the building of a MOOC 21

2.2.1. Teaching staff 21

2.2.2. Instructional designer 22

2.2.3. Video 23

2.2.4. Graphic designers and webmasters 24

2.2.5. Integrator 25

2.2.6. Testers 25

2.2.7. Project manager 26

2.3. Steps involved in mounting a MOOC 26

2.3.1. Announcements 27

2.4. Resources required 30

2.5. Post–construction tasks 33

2.6. Amount of human resources required for the construction of a MOOC 35

2.6.1. For teachers 36

2.6.2. Teaching support staff 38

2.6.3. Technical support staff 40

2.7. Cost of a MOOC 42

2.7.1. Logistics 42

2.7.2. Software platform 42

2.7.3. Hardware platform 43

2.7.4. Human resources 45

CHAPTER 3. A MOOC FOR WHOM AND FOR WHAT PURPOSES? 49

3.1. Audiences 49

3.1.1. MOOCs at university 50

3.1.2. Lifelong learning 51

3.2. Proper use of MOOCs 53

3.2.1. MOOCs as instruments of communication 53

3.2.2. MOOCs, distance learning and initial training 55

3.2.3. MOOCs and continuing education 58

3.3. Assessment of learners and certification 58

3.4. Following of MOOCs and tutored MOOCs 63

CHAPTER 4. FINANCING AND DEVELOPMENT OF MOOCS 71

4.1. What benefits do MOOCs bring, and what profits can be made? 71

4.1.1. In universities 71

4.1.2. Continuing education 72

4.1.3. Value of data 74

4.2. Financing of MOOCs 76

CHAPTER 5. MOOCS AND HIGHER EDUCATION 83

5.1. MOOCs and universities 84

5.1.1. What is a university? 84

5.1.2. Who is the target market for a university? 84

5.1.3. Which universities? 86

5.1.4. MOOCs in universities and the educational revolution 87

5.1.5. The end for universities? 91

5.2. MOOCs and lifelong learning 94

5.2.1. At present, which are the largest groups of MOOC users? 95

5.2.2. Various uses for MOOCs 98

CHAPTER 6. CONCLUSIONS: WHAT DOES THE FUTURE HOLD FOR MOOCS? 101

6.1. To MOOC or not to MOOC ? 101

6.2. Why and for whom should MOOCs be developed? 105

6.3. What can be done to support the development of MOOCs? 110

6.3.1. Hardware and software platforms 110

6.3.2. Encouragement of developers 112

6.4. What can be done to support the users of MOOCs? 114

6.5. A step towards digital learning houses (DLHs) 115

BIBLIOGRAPHY 117

GLOSSARY 121

INDEX 125

Jean–Charles Pomerol is Emeritus Professor at Pierre and Marie Curie University in Paris, France and previously President of the Université Numérique des Sciences de la Santé et du Sport (UNF3S), a French–language digital university covering the fields of medicine, pharmacology, dentistry and sports science.

Yves Epelboin is Emeritus Professor at Pierre and Marie Curie University in Paris, France. He was previously head of Digital Teaching and Learning at UPMC.

Claire Thoury is a PhD student in sociology.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia