• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Models of Teaching » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Models of Teaching

ISBN-13: 9781032576015 / Angielski

Emily Calhoun
Models of Teaching Emily Calhoun 9781032576015 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Models of Teaching

ISBN-13: 9781032576015 / Angielski

Emily Calhoun
cena 292,61 zł
(netto: 278,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 289,62 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This fully updated edition explores established approaches to teaching that are grounded in research to ensure high levels of learning.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Learning Styles
Education > Teacher Training & Certification
Education > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032576015

Foreword   Preface   Preamble   Part One: Models of Teaching and Communities of Learners  Chapter 1: The Search for Effective Ways To Educate—Introducing the Models of Teaching  Chapter 2: Creating Communities of Expert Learners: Building on Our Students’ Capacity To Learn  Part Two: Basic Information-Processing Models of Teaching    Chapter 3: Learning to Learn Inductively: Exploring Data Sets, Creating Categories, and Developing Concepts  Chapter 4: Scientific Inquiry: Building Learning Around Investigations and Teaching the Culture of Sciencing  Chapter 5: Concept Attainment: The Explicit Teaching of Concepts   Chapter 6: The Picture Word Inductive Model: Developing Literacy through Inquiry   Part Three: Special Purpose Information-Processing Models  Chapter 7: Synectics: Teaching the Left Brain to Put the Right Side to Work  Chapter 8: Memorization: Getting the Facts Straight, Now and for the Long Term  Chapter 9: Using Advance Organizers to Design Presentations--From Lectures to Courses, Including Media  Part Four: The Social Family of Models of Teaching  Chapter 10: Partners in Learning: Getting Everybody on Board  Chapter 11: Group Investigation--the Classic Democratic-Process-Inquiry-Driven Model: Beginning with a Puzzlement, a Problem, or a Project  Chapter 12: Role Playing for the Study of Values  Part Five: The Personal Family of Models  Chapter 13: Nondirective Teaching: The Learner at the Center    Chapter 14: Inquiry Training  Part Six: The Behavioral Family of Models  Chapter 15: Using Explicit Instruction and Metacognition When Teaching Reading Comprehension   Chapter 16: Mastery Learning: Bit by Bit, Block by Block, We Climb Our Way to Mastery  Chapter 17: Direct Instruction: Applied Psychology Goes to Work   Part Seven: The Conditions of Learning and Educators as Curriculum Developers, Learners, and Leaders of School Renewal  Chapter 18: The Dynamics of Disequilibrium: Making Discomfort Productive  Chapter 19: The Conditions of Learning: Creating Curricula and Designing Instruction  Chapter 20: Teachers Coaching Teachers: Facilitating Learning and Neutralizing the Discomfort of Change  Appendix: Peer Coaching Guides  References and Related Literature   Index  

Bruce Joyce is a retired professor who taught at the University of Delaware, the University of Chicago, and Teachers College, Columbia University, USA.

Emily Calhoun is director of The Phoenix Alliance in Saint Simons Island, Georgia, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia