• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Models of Science Teacher Preparation: Theory into Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Models of Science Teacher Preparation: Theory into Practice

ISBN-13: 9789048157556 / Angielski / Miękka / 2010 / 227 str.

D.R. Lavoie;W.M. Roth
Models of Science Teacher Preparation: Theory into Practice D.R. Lavoie, W.M. Roth 9789048157556 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Models of Science Teacher Preparation: Theory into Practice

ISBN-13: 9789048157556 / Angielski / Miękka / 2010 / 227 str.

D.R. Lavoie;W.M. Roth
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

1 Wolff Michael Roth & Derrick R. Lavoie 1 2 University of Victoria, Virtual Institute for Learning Resources The current reform in science education requires a substantive change in how science is taught. Implicit in this reform is an equally substantive change in professional devel- ment practices at all levels. (NRC, 1996, p. 56) In a continuously changing society, it is not surprising that education also undergoes continuous change. Science education is no exception, and perhaps changes are more rapid given the daily construction of new scientific knowledge. In such a c- mate of continuous change, the preparation of science teachers has to follow suit in order to be appropriate to the reforms that national organizations encourage. H- ever, whereas science teaching reform movements spawned recommendations of what teachers should know and be able to do in order for their students to concep- alize and process science (NSTA, 1997), they provide little guidance in terms of - the-classroom concrete implementation. Thus, while national science education organizations continue to refine their positions about teacher education, there is no mechanism for translating these positions and statements into science education courses that can improve the preparation and quality of p- service science teachers at both the elementary and secondary levels. (Yager & Penick, 1990. p. 670) It is therefore not surprising that there are voices that describe teacher prepa- tion as unsuccessful and as unresponsive to reform efforts (Schnur & Golby, 1995)."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Science > Study & Teaching
Education > Professional Development
Education > Curricula
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Contemporary Trends and Issues in Science Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789048157556
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
2002
Numer serii:
000388777
Ilość stron:
227
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction; W.-M. Roth, D. Lavoie. Section One: Collaboration and Apprenticeship Models. 1. Becoming-in-the-Classroom: Learning to teach in/as Praxis; W.-M. Roth. 2. TEAMS: A Science Learning and Teaching Apprenticeship Mod; C.P. Hargrave, A.D. Thompson. 3. A Problem-Based Learning Approach to Science Teacher Preparation; R.F. Peterson, D.F. Treagust. 4. Linking Schools and Universities in Partnership for Science Teacher Preparation; M.K. Fetters, P. Vellom. 5. The Dynamics of Collaboration in a State-Wide Professional Development Program for Science Teachers; J.P. Barufaldi, J. Reinhartz. Section Two: Special Issues-Driven Models. 6. Instructional Congruence to Promote Science Learning and Literacy Development for Linguistically Diverse Students; O. Lee, S.H. Fradd. 7. Gender Equity and Science Teacher Preparation; L.J. Rennie. 8. Assessment Models that Integrate Theory and Best Practice; M. Stein. 9. New Technologies and Science Teacher Preparation; D.R. Lavoie. 10. Preparing New Teachers for Integrated-Science Classrooms; R.E. Yager, et al. 11. Critical Multiculturalism and Science Teacher Education Programs; N. Thomson, et al. Portraits of Professional Development Models in Science Teacher Education: Synthesis of Perspectives and Issues; T.R. Koballa, D.J. Tippins. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia