• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Modelo de Gestión Balanced Scorecard para mejorar la calidad de servicio de atención al cliente » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Modelo de Gestión Balanced Scorecard para mejorar la calidad de servicio de atención al cliente

ISBN-13: 9783656696964 / Hiszpański / Miękka / 2014 / 140 str.

Christian Martel
Modelo de Gestión Balanced Scorecard para mejorar la calidad de servicio de atención al cliente Martel, Christian 9783656696964 Grin Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Modelo de Gestión Balanced Scorecard para mejorar la calidad de servicio de atención al cliente

ISBN-13: 9783656696964 / Hiszpański / Miękka / 2014 / 140 str.

Christian Martel
cena 330,48 zł
(netto: 314,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 328,67 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Tesis Doctoral / Disertacion del ano 2014 en eltema Pedagogia social / Trabajo social, Materia: Doctorado en Educacion, Idioma: Espanol, Resumen: La presente investigacion titulada: "Modelo de Gestion Balanced Scorecard para mejorar la calidad de servicio de atencion al cliente," se describe la relacion en la aplicacion del modelo de Balanced Scorecard y el servicio de atencion al cliente en el Instituto de Educacion Superior Tecnologico Privado Juan Bosco de Huanuco -2013. Se trabajo con una muestra de 90 estudiantes, 45 para el grupo control y 45 para el grupo experimental los cuales fueron seleccionados de manera No Probabilistica de una poblacion total de 290 estudiantes. La muestra fue sometida a un proceso de gestion denominado Balanced Scorecard. Para la comprobacion del desarrollo de la investigacion se uso un cuestionario el cual cuenta con 20 items y fue aplicada al inicio y al final del trabajo investigativo. En el resultado se tiene que, se acepta la hipotesis de investigacion: La aplicacion del modelo Balanced Scorecard mejora significativamente el servicio de atencion al cliente en el Instituto Juan Bosco de Huanuco 2013, ya que en la prueba de hipotesis de muestras relacionadas (pre y post test del grupo experimental) la t calculada (tc= 4,51) es mayor que la t tabulada o critica (tt= 1,68). Siendo la conclusion mas importante que el modelo de gestion Balanced Scorecard mejora significativamente el servicio de atencion al cliente en el Instituto Juan Bosco de Huanuco, ya que los que se sometieron a dicho programa, obtuvieron una mejoria en el servicio de atencion; en comparacion a los que no se sometieron al indicado modelo, los cuales se mantuvieron en promedio.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Grin Verlag Gmbh
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9783656696964
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
140
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia