• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Modeling Theory in Science Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Modeling Theory in Science Education

ISBN-13: 9781402051517 / Angielski / Miękka / 2006 / 252 str.

Ibrahim A. Halloun
Modeling Theory in Science Education Ibrahim A. Halloun 9781402051517 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Modeling Theory in Science Education

ISBN-13: 9781402051517 / Angielski / Miękka / 2006 / 252 str.

Ibrahim A. Halloun
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is the culmination of over twenty years of work toward a pedagogical theory that promotes experiential learning of model-laden theory and inquiry in science. It is primarily intended for researchers and graduate students in science education, and it may serve as a major reference for in-service and pre-service science teachers. The book focuses as much on course content as on instruction and learning methodology, and presents practical aspects that have repeatedly demonstrated their value in fostering meaningful and equitable learning of physics and other science courses at the secondary school and college levels. The author shows how a scientific theory that is the object of a given science course can be organized around a limited set of basic models. Special tools are introduced, including modeling schemata, for students to meaningfully construct models and required conceptions, and for teachers to efficiently plan instruction and assess and regulate student learning and teaching practice. A scientific model is conceived to represent a particular pattern in the structure or behavior of physical realities and to explore and reify the pattern in specific ways. The author further shows how to engage students in modeling activities through structured learning cycles.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Science > Study & Teaching
Science > Fizyka
Computers > Artificial Intelligence - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Science & Technology Education Library
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781402051517
Rok wydania:
2006
Wydanie:
2004
Numer serii:
000248941
Ilość stron:
252
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface. 1: Fundamental Tenets of Modeling Theory. 1.1. Physical Realities and Human Cognition. 1.2. Experiential Knowledge. 1.3. Traded Knowledge. 1.4. Paradigms. 1.5. Scientific Paradigms. 1.6. Patterns. 1.7. Model-centered Epistemology. 1.8. Modeling Methodology. 2: Modeling Schemata. 2.1. Systems. 2.2. Modeling Schemata. 2.3. Model Domain. 2.4. Model Composition. 2.5. Model Structure. 2.6. Model Organization. 2.7. Model Viability. 2.8. Concept Schema. 3: Paradigmatic Evolution. 3.1. Paradigmatic Profile. 3.2. Naïve Realism. 3.3. Paradigmatic Profile Evolution. 3.4. Paradigmatic Threshold. 3.5. From Mixed Beliefs about Science to Reliable Knowledge about Physical Realities. 3.6. Insightful Regulation. 3.7. Affective Controls. 3.8. Structured Evolution. 4: Modeling Program. 4.1. Didactic Transposition. 4.2. Model-Based Content. 4.3. Model Deployment Activities. 4.4. Modeling Tools. 4.5. Reflective Inquiry. 4.6. Assessment and Evaluation. 5: Learning Cycles. 5.1. Modeling Cycles. 5.2. Exploration. 5.3. Model Adduction. 5.4. Model Formulation. 5.5. Model Deployment. 5.6. Model Evaluation and Paradigmatic Synthesis. 5.7. Teacher-mediated Learning. References. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia