• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mobile Marketing auf Smartphones: Eine empirsche Untersuchung zur Akzeptanz unter Verwendung des PLS-Verfahrens » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mobile Marketing auf Smartphones: Eine empirsche Untersuchung zur Akzeptanz unter Verwendung des PLS-Verfahrens

ISBN-13: 9783842898752 / Niemiecki / Miękka / 2014 / 100 str.

Christian Ortig
Mobile Marketing auf Smartphones: Eine empirsche Untersuchung zur Akzeptanz unter Verwendung des PLS-Verfahrens Christian Ortig 9783842898752 Diplomica Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mobile Marketing auf Smartphones: Eine empirsche Untersuchung zur Akzeptanz unter Verwendung des PLS-Verfahrens

ISBN-13: 9783842898752 / Niemiecki / Miękka / 2014 / 100 str.

Christian Ortig
cena 263,37
(netto: 250,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 262,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Die vorliegende Studie beschaftigt sich mit dem Thema der Akzeptanz von Mobile-Marketing-Massnahmen im B2C Bereich auf Smartphones. Im ersten Abschnitt werden die theoretischen Grundlagen aus den Bereichen Mobile-Marketing und der Akzeptanzforschung behandelt. Ziel der Arbeit ist es, etwaige Einflussfaktoren zu identifizieren und deren Wirkung auf die Akzeptanz empirisch zu untersuchen. Der empirische Teil der Arbeit basiert auf dem angepassten Technology Acceptance Model, wodurch die Verwendung des Partial Least Squares Verfahrens zu begrunden ist. Fur die Erhebung der empirischen Daten wurde als Instrument die Onlinebefragung gewahlt und die so gewonnenen Daten wurden anschliessend mittels der frei verfugbaren Software SMARTPLS auf das angepasste Modell angewende

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Diplomica Verlag Gmbh
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783842898752
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
100
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.53
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia