• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mobile Marketing Management: Case Studies from Successful Practices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mobile Marketing Management: Case Studies from Successful Practices

ISBN-13: 9780367141059 / Angielski / Miękka / 2019 / 444 str.

Hongbing Hua
Mobile Marketing Management: Case Studies from Successful Practices Hongbing Hua 9780367141059 Productivity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mobile Marketing Management: Case Studies from Successful Practices

ISBN-13: 9780367141059 / Angielski / Miękka / 2019 / 444 str.

Hongbing Hua
cena 335,83
(netto: 319,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 333,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Mobile Marketing Management lays the foundation for the new era with four pillars: service, substance, superuser, space, known as 4S theory for short.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Productivity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367141059
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
444
Waga:
1.26 kg
Wymiary:
27.69 x 21.34 x 2.54
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Marketing Evolution Theory. Scope of Marketing. Evolution of Marketing. Mobile Marketing Revolution. 4S Mobile Marketing Theory. Service. Introduction to Service. Seven Dimensional Model for Service. Service Marketing Mode. Service Value Marketing. Content. Redefining Content Marketing. Content Management: Mobile Brand Management. Deep Content Management. Big Data Content Marketing. Superuser. Vital Few 214. Behavior Characteristics of the Superuser. Principles of Superuser Application. Law of Superuser Marketing. Space. Introduction to Marketing Space. Network Marketing Space. Mobile Marketing 4.0 – Mobile End-to-End Marketing. Mobile Marketing Space Communication. Mobile Marketing Strategy Management. Organizational Management. Experience Management. Relation Management. Word-of-Mouth Management. Global Marketing. Innovation is a Class. Background of Global Marketing. Trend of Global Marketing. Spiral Economics.

Hua Hongbing, the father of mobile marketing and mobile internet marketing theory, founder of Chinese top brand marketing planning experts, marketing planning only holders of gold key, won the highest award of the Chinese marketing: "marketing personal award". Mr. Hua Hongbing graduated from Tianjing University of Finance and Economics in 1989 and obtained his master’s degree in EMBA at South China University of Technology in 2016. Over his 28-year career dedicated in branding, marketing and planning, he has developed expert brand-marketing strategies for more than 3000 companies, and 44 of them have gone public. Renowned as ‘the father of mobile marketing in China’, Mr. Hua founded WOOSII Mobile University in 2016, providing applause-winning mobile-internet-based training programs for companies, and published Mobile Marketing Management in 2017. In the beginning of 2018, Mr. Hua founded Chinese Innovation Show (CIS), one of learning platforms in the era of mobile internet where entrepreneurs can study cases of extraordinary enterprises to improve their own business and find solutions.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia