• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mobile Marketing Channel: Online Consumer Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mobile Marketing Channel: Online Consumer Behavior

ISBN-13: 9783319312859 / Angielski / Miękka / 2016 / 132 str.

Mahmud Akhter Shareef; Yogesh K. Dwivedi; Vinod Kumar
Mobile Marketing Channel: Online Consumer Behavior Shareef, Mahmud Akhter 9783319312859 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mobile Marketing Channel: Online Consumer Behavior

ISBN-13: 9783319312859 / Angielski / Miękka / 2016 / 132 str.

Mahmud Akhter Shareef; Yogesh K. Dwivedi; Vinod Kumar
cena 221,90 zł
(netto: 211,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,02 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book attempts to address, explore, and conceptualize the epistemological paradigms of SMS as an alternative marketing channel or in combination with other existing traditional channels. It promotes a multichannel strategy in the light of synthesized marketing distribution, consumer behavior, and information and communication technology (ICT)-related behavioral theory to develop, establish, and launch a guiding theory and practice for this emerging area. Usage of mobile phones and hand-held wireless devices is growing and diffusing so quickly that 21st century marketing managers find a great potential for this wireless channel to be the most effective media for maintaining a consumer relationship that provides the highest quality service. The emergence of SMS-based direct marketing as a distinct channel or embedded with other channels is characterized by several issues, challenges, barriers, and limitations. This book examines and postulates the following interrelated issues related to wireless marketing (particularly the SMS-based marketing channel): (i) Consumer behavior for mobile phone SMS - perception, exposure, and attention; (ii) Consumer attitudes toward SMS-based marketing channels; (iii) The scope of SMS to meet consumer service output demands from an online channel; (iv) Consumer selection criteria for mobile phone SMS channel structure; (v) Mobile channel structure as an efficient and effective consumer interaction mode; and (vi) Consumer multichannel behavior. It is important to use the SMS-based mobile channel as a radical tool of interactive marketing and seamless service marketing, as there is the opportunity to maximize, until now, unutilized benefits of this efficient and popular direct marketing channel.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Computers > Business & Productivity Software - Business Intelligence
Business & Economics > Marketing - General
Computers > Information Technology
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
SpringerBriefs in Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319312859
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000413098
Ilość stron:
132
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Written by highly qualified contributors, 'Mobile Marketing Channel (Online Consumer Behavior)' is essential for both scholars and professionals working in the field of marketing and business. Also, accessible to anyone scientifically curious in these matters." (Manuel Alberto M. Ferreira, International Journal of Latest Trends in Finance and Economic Sciences, Vol. 7 (1), June, 2017)

Chapter 1 Online Consumer Behavior and Marketing Channel.- 2 Mobile Marketing Channel.3 Scope of Short Messaging Service (SMS) as a Marketing Channel.- 4 Effective Mobile Channel.- 5 Design of the Mobile Channel Structure.- 6 Target Marketing and Development of the Communication Channel.- 7 Conclusion.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia