• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mobile Marketing : Como marcas e clientes interagem usando os dispositivos móveis? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mobile Marketing : Como marcas e clientes interagem usando os dispositivos móveis?

ISBN-13: 9783841725417 / Portugalski / Miękka / 2016 / 72 str.

Thiago Bodruk
Mobile Marketing : Como marcas e clientes interagem usando os dispositivos móveis? Bodruk, Thiago 9783841725417 Novas Edicioes Academicas - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mobile Marketing : Como marcas e clientes interagem usando os dispositivos móveis?

ISBN-13: 9783841725417 / Portugalski / Miękka / 2016 / 72 str.

Thiago Bodruk
cena 178,06
(netto: 169,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

A sociedade contemporânea é dinâmica e está interconectada por redes que potencializam as relações entre as pessoas. Graças às novas tecnologias de informação e comunicação estas conexões tornam-se permanentes. Os dispositivos constituem extensões do corpo humano, potencializando os sentidos e aumentando as capacidades deste, o corpo humano torna-se uma extensão da rede. Neste cenário, não basta para as empresas a simples sedução por meio de propagandas não interativas e tendenciosas. A narrativa transmidiática e a convergência das mídias permitem aos consumidores uma nova perspectiva de interação com as marcas. A imersão e a experiência de compra são os pontos chave desta nova realidade.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Novas Edicioes Academicas
Język:
Portugalski
ISBN-13:
9783841725417
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
72
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Formado em Publicidade e Propaganda, especializou-se em Gestão de Projetos e Tecnologia. Apaixonado por cibercultura, tem buscado criar experiências que conectam as pessoas por meio da tecnologia. Atua profissionalmente na gestão de projetos digitais, planejamento, business modeling, service design, serviços digitais, web e mobile.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia