• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Microscopic Modeling of Human and Automated Driving » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Microscopic Modeling of Human and Automated Driving

ISBN-13: 9783639058598 / Angielski / Miękka / 2008 / 212 str.

Arne Kesting
Microscopic Modeling of Human and Automated Driving Arne Kesting 9783639058598 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Microscopic Modeling of Human and Automated Driving

ISBN-13: 9783639058598 / Angielski / Miękka / 2008 / 212 str.

Arne Kesting
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

His doctoral thesis at hand comprises the state-of-the-art in microscopic traffic modeling and simulation methodology. The first part deals with a microscopic traffic flow theory. Models describing the individual acceleration, deceleration and lane-changing behavior are formulated and the emerging collective traffic dynamics are investigated by means of simulations. The models and simulation tools presented provide the methodical prerequisites for the second part in which a novel concept of a traffic-adaptive control strategy for Adaptive Cruise Control (ACC) systems is presented. The impact of such systems on the traffic dynamics can solely be investigated and assessed by traffic simulations. In order to ensure that ACC systems are implemented in ways that improve rather than degrade traffic conditions, the thesis proposes an extension of ACC systems towards traffic-adaptive cruise control by means of implementing an actively jam-avoiding driving strategy. The presented concept is aiming at moving forward adaptive and cooperative technologies for vehicle-based intelligent transportation systems (ITS)."

His doctoral thesis at hand comprises the state-of-the-art in microscopic traffic modeling and simulation methodology. The first part deals with a microscopic traffic flow theory. Models describing the individual acceleration, deceleration and lane-changing behavior are formulated and the emerging collective traffic dynamics are investigated by means of simulations. The models and simulation tools presented provide the methodical prerequisites for the second part in which a novel concept of a traffic-adaptive control strategy for Adaptive Cruise Control (ACC) systems is presented. The impact of such systems on the traffic dynamics can solely be investigated and assessed by traffic simulations. In order to ensure that ACC systems are implemented in ways that improve rather than degrade traffic conditions, the thesis proposes an extension of ACC systems towards traffic-adaptive cruise control by means of imple­menting an actively jam-avoiding driving strategy. The presented con­cept is aiming at moving forward adaptive and cooperative technologies for vehicle-based intelligent transportation systems (ITS).

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Science > Fizyka
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639058598
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
212
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.14
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Arne Kesting started his academic education in physics at the
Freie Universität Berlin. In 2008, he graduated at the
Technische Universität Dresden, Germany. His doctoral research
was funded by Volkswagen AG and the German Federal Ministry of
Education and Research. He is now working as a postdoc in the
field of traffic modeling and simulation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia