ISBN-13: 9788383096261 / Polski / broszurowa / 2024
Teczka dla dziecka zawiera 47 kart z literami małymi i wielkimi (których dotyczą scenariusze zajęć umieszczone w podręczniku), 48 kart ćwiczeń oraz obrazki z literami (symbole nawiązujące do treści piosenek). Dodatkowo znajduje się w niej broszura, w której opisano zestaw. Karty z literami służą do analizowania budowy liter (kształtu elementów tworzących literę, ich liczby, położenia na płaszczyźnie, ułożenia elementów względem siebie) oraz do prezentacji sposobu pisania (kierunek i kolejność ruchów). Każda karta ćwiczeń dotyczy jednej litery pisanej małej lub wielkiej. Karty te opracowano tak, aby kolejne zadania sprzyjały rozwojowi określonej funkcji. I tak po kolei ćwiczenia: usprawniają percepcję wzrokową i grafomotorykę na materiale nieliterowym, umożliwiają doskonalenie percepcji wzrokowej na materiale literowym, utrwalają umiejętność pisania litery i na końcu kształtują pisanie litery w powiększonej liniaturze. Obrazki można wykorzystać jako nagrody dla dzieci wręczane im na zakończenie zajęć. Dzieci mogą je kolorować, wklejać do zeszytu lub wykorzystywać w inny sposób. Każde dziecko biorące udział w zajęciach Metody Dobrego Startu powinno mieć własną teczkę z pomocami.
Teczka dla dziecka zawiera 47 kart z literami małymi i wielkimi (których dotyczą scenariusze zajęć umieszczone w podręczniku), 48 kart ćwiczeń oraz obrazki z literami (symbole nawiązujące do treści piosenek). Dodatkowo znajduje się w niej broszura, w której opisano zestaw. Karty z literami służą do analizowania budowy liter (kształtu elementów tworzących literę, ich liczby, położenia na płaszczyźnie, ułożenia elementów względem siebie) oraz do prezentacji sposobu pisania (kierunek i kolejność ruchów). Każda karta ćwiczeń dotyczy jednej litery pisanej małej lub wielkiej. Karty te opracowano tak, aby kolejne zadania sprzyjały rozwojowi określonej funkcji. I tak po kolei ćwiczenia: usprawniają percepcję wzrokową i grafomotorykę na materiale nieliterowym, umożliwiają doskonalenie percepcji wzrokowej na materiale literowym, utrwalają umiejętność pisania litery i na końcu kształtują pisanie litery w powiększonej liniaturze. Obrazki można wykorzystać jako nagrody dla dzieci wręczane im na zakończenie zajęć. Dzieci mogą je kolorować, wklejać do zeszytu lub wykorzystywać w inny sposób. Każde dziecko biorące udział w zajęciach Metody Dobrego Startu powinno mieć własną teczkę z pomocami.