• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Methods of Research on Teaching the English Language Arts: The Methodology Chapters from the Handbook of Research on Teaching the English Language Art » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Methods of Research on Teaching the English Language Arts: The Methodology Chapters from the Handbook of Research on Teaching the English Language Art

ISBN-13: 9781138153066 / Angielski / Twarda / 2016 / 348 str.

James Flood; Diane Lapp; James R. Squire
Methods of Research on Teaching the English Language Arts: The Methodology Chapters from the Handbook of Research on Teaching the English Language Art James Flood Diane Lapp James R. Squire 9781138153066 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Methods of Research on Teaching the English Language Arts: The Methodology Chapters from the Handbook of Research on Teaching the English Language Art

ISBN-13: 9781138153066 / Angielski / Twarda / 2016 / 348 str.

James Flood; Diane Lapp; James R. Squire
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This text makes available in a concise format the chapters comprising the research methodology section of the Handbook of Research on Teaching the English Language Arts, Second Edition. An introduction, designed to give K-12 teachers an understanding of the basic categories and functions of research in teaching, is followed by chapters addressing teacher professionalism and the rise of "multiple literacies"; empirical research; longitudinal studies; case studies; ethnography; teacher research; teacher inquiry into literacy, social justice, and power; synthesis research; fictive representation; and contemporary methodological issues and future direction in research on the teaching of English. Methods of Research on Teaching the English Language Arts is well-suited for use in upper-level undergraduate and graduate-level literacy research methods courses.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Language Arts
Education > Research
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138153066
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
348
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: Preface. S. Stotsky, C. Mall, Understanding Research on Teaching the English Language Arts: An Introduction for Teachers. A. DiPardo, Teacher Professionalism and the Rise of "Multiple Literacies": How to Describe Our Specialized Knowledge. R.C. Calfee, M. Chambliss, The Design of Empirical Research. R.J. Tierney, M. Sheeby, What Longitudinal Studies Say About Literacy Development/What Literacy Development Says About Longitudinal Studies. J. Birnbaum, J. Emig, D. Fisher, Case Studies: Placing Literacy Phenomena Within Their Actual Context. J.L. Green, C.N. Dixon, A. Zaharlick, Ethnography as a Logic of Inquiry. F.R. Burton, B.L. Seidl, Teacher Researcher Project: From the Elementary School Teacher's Perspective. B. Fecho, J. Allen, Teacher Inquiry Into Literacy, Social Justice, and Power. C.B. Smith, S.S. Klein, Synthesis Research in Language Arts Instruction. D.E. Alvermann, G.G. Hruby, Fictive Representation: An Alternative Method for Reporting Research. M.C. Wittrock, Contemporary Methodological Issues and Future Directions in Research on the Teaching of English.

Flood, James; Lapp, Diane; Squire, James R.; Jensen, Julie

Flood, James Diane Lapp, EdD, is Distinguished Research Profess... więcej >
Lapp, Diane Diane Lapp is a Distinguished Professor of Educati... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia