• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Methods for Analyzing Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Methods for Analyzing Social Media

ISBN-13: 9780415818322 / Angielski / Twarda / 2013 / 208 str.

Klaus Bredl; Julia Hunniger; Jakob Linaa Jensen
Methods for Analyzing Social Media Klaus Bredl Julia Hunniger Jakob Linaa Jensen 9780415818322 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Methods for Analyzing Social Media

ISBN-13: 9780415818322 / Angielski / Twarda / 2013 / 208 str.

Klaus Bredl; Julia Hunniger; Jakob Linaa Jensen
cena 728,68
(netto: 693,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social media is becoming increasingly attractive for users. It is a fast way to communicate ideas and a key source of information. It is therefore one of the most influential mediums of communication of our time and an important area for audience research. The growth of social media invites many new questions such as: How can we analyze social media? Can we use traditional audience research methods and apply them to online content? Which new research strategies have been developed? Which ethical research issues and controversies do we have to pay attention to? This book focuses on research strategies and methods for analyzing social media and will be of interest to researchers and practitioners using social media, as well as those wanting to keep up to date with the subject.

This book was originally published as a special issue of the "Journal of Technology in Human Services."

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415818322
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
208
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
24.89 x 17.53 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Methods for Analyzing Social Media: Introduction to the Special Issue Klaus Bredl, Julia Hünniger and Jakob Linaa Jensen  2. The Open Laboratory: Limits and Possibilities of Using Facebook, Twitter, and YouTube as a Research Data Source Fabio Giglietto, Luca Rossi, and Davide Bennato  3. Quantitative Approaches to Comparing Communication Patterns on Twitter Axel Bruns and Stefan Stieglitz  4. Communities of Communication: Making Sense of the "Social" in Social Media Pascal Jürgens  5. Talking of Many Things: Using Topical Networks to Study Discussions in Social Media Tim Highfield  6. Researching Communicative Practice: Web Archiving in Qualitative Social Media Research Stine Lomborg  7. Social Navigation on the Internet: A Framework for the Analysis of Communication Processes Marco Lünich, Patrick Rössler, and Lena Hautzer  8. Employing Creative Research Methods with Tweens in Estonia and Sweden: Reflections on a Case Study of Identity Construction on Social Networking Sites Andra Siibak, Michael Forsman, and Patrik Hernwall  9. Social Media Use in the Bronx: New Research and Innovations in the Study of YouTube’s Digital Neighborhood Matthew Crick  10. Digital Media Stories Through Multimodal Analysis: A Case Study of Erahoneybee’s Song About a Child Welfare Agency Tara La Rose  11. Mark My Words: The Design of an Innovative Methodology to Detect and Analyze Interpersonal Health Conversations in Web and Social Media Martine P. A. Bouman, Constance H. C. Drossaert, and Marcel E. Pieterse

Dr Klaus Bredl is Professor of Digital Media at the Institute of Media and Education, at the University of Augsburg, Germany. His research interests include activity streams, immersion and new technologies in communication and education. He has worked and published in the field of technology enhanced learning, social media, knowledge communication and competence development. Julia Hünniger, M.A. is Research Assistant in the Department of Digital Media at the Institute of Media and Education at the University of Augsburg, Germany. From 2009 to 2010 she was a consultant for e-learning at the Georg Simon Ohm University of Applied Sciences, Nuremberg, Germany. Her research interestinclude computer-mediated communication and the psychology of the internet and how it affects mental health. She is YECREA representative for the Audience and Reception Studies Section. Jakob Linaa Jensen, Ph.D. is Associate Professor at the Department of Aesthetics and Communication, Media Studies and The Center for Internet Studies, at theUniversity of Aarhus, Denmark. His research interests include democratic participation online, social media use and online methodologies. He is leading a European taskforce on methodological approaches to studies of social media.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia