• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Metacognition in Learning and Instruction: Theory, Research and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Metacognition in Learning and Instruction: Theory, Research and Practice

ISBN-13: 9789048156610 / Angielski / Miękka / 2010 / 290 str.

Hope J. Hartman
Metacognition in Learning and Instruction: Theory, Research and Practice Hartman, Hope J. 9789048156610 Not Avail - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Metacognition in Learning and Instruction: Theory, Research and Practice

ISBN-13: 9789048156610 / Angielski / Miękka / 2010 / 290 str.

Hope J. Hartman
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Contributions by leading experts and others to understanding the crucial role of metacognition in relation to broad areas of education make this collection a uniquely stimulating book. It encompasses metacognition in both the neglected area of teaching and the more well-established area of learning. The twelve chapters contribute to our understanding of the construct of metacognition and to its role in both teaching and learning. It addresses domain-general and domain-specific aspects of metacognition, including applications to the particular subjects of reading, speaking, mathematics, and science. It is organized into four major sections which address metacognition in relation to students' learning, motivation, and culture; and to teachers' metacognition about instruction. This collection spans theory, research and practice related to metacognition in education at all school levels, from elementary through university. Dr. Robert J. Sternberg, IBM Professor of Psychology at Yale University, is the discussant.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Computers > Artificial Intelligence - General
Education > Teaching - General
Wydawca:
Not Avail
Seria wydawnicza:
Neuropsychology and Cognition
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789048156610
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000120304
Ilość stron:
290
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of Contributors. Preface. Acknowledgments. Part I: Students' Metacognition and Cognition. 1. Promoting General Metacognitive Awareness; G. Schraw. 2. Metacognition in Basic Skills Instruction; A.F. Gourgey. 3. Developing Students' Metacognitive Knowledge and Skills; H.J. Hartman. 4. The Ability to Estimate Knowledge and Performance in College: a Metacognitive Analysis; H.T. Everson, S. Tobias. Part II: Students' Metacognition and Motivation. 5. Cognitive, Metacognitive, and Motivational Aspects of Problem Solving; R.E. Mayer. 6. Contextual Differences in Student Motivation and Self-regulated Learning in Mathematics, English and Social Studies Classrooms; C.A. Wolters, P.R. Pintrich. Part III: Metacognition and Teaching. 7. Mathematics Teaching as Problem Solving: A Framework for Studying Teacher Metacognition Underlying Instructional Practice in Mathematics; A. Artzt, E. Armour-Thomas. 8. Teaching Metacognitively; H.J. Hartman. 9. Metacognition in Science Teaching and Learning; H.J. Hartman. Part IV: Students' Metacognition and Culture. 10. Enhancing Self-monitoring during Learning of Self-regulated Speech; D. Ellis, B.J. Zimmerman. 11. Metacognition and EFL/ESL Reading; P.L. Carrell, et al. Part V: Conclusion. 12. Metacognition, Abilities, and Developing Expertise: What Makes an Expert Student? R.J. Sternberg. Author Index. Subject Index.

Hartman, Hope J. Hope J. Hartman is Professor of Education and Coor... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia