• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Messung der Kundenzufriedenheit: Theoretisches Konstrukt und Operationalisierung » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Messung der Kundenzufriedenheit: Theoretisches Konstrukt und Operationalisierung

ISBN-13: 9783640503148 / Niemiecki / Miękka / 2010 / 30 str.

Ulrich Klapp
Messung der Kundenzufriedenheit: Theoretisches Konstrukt und Operationalisierung Klapp, Ulrich 9783640503148 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Messung der Kundenzufriedenheit: Theoretisches Konstrukt und Operationalisierung

ISBN-13: 9783640503148 / Niemiecki / Miękka / 2010 / 30 str.

Ulrich Klapp
cena 152,09
(netto: 144,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 152,09
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Industriebetriebslehre, Note: 1,7, FernUniversitat Hagen (Douglas-Lehrstuhl fur Dienstleistungsmanagement), Veranstaltung: Dienstleistungsmanagement, Sprache: Deutsch, Abstract: Mitarbeiter und Management von Unternehmungen sind schon immer dem Ziel verpflichtet gewesen, ihr Handeln an den Erwartungen der Kunden auszurichten, um deren Zufriedenheit sicherzustellen. Konsequent fordert die DIN EN ISO 9001:2000 daher bereits in ihrer Einleitung, das es das Ziele jedes (Qualitats-) Managementsystems ist, die Kundenzufriedenheit durch die Erfullung der Kundenerwartungen zu steigern. Die Wahrnehmungen des Kunden hinsichtlich der Erfullung seiner Erwartungen sind daher mit geeigneten Verfahren zu messen, um zu uberprufen, ob dieses Ziel auch tatsachlich erreicht wird: "As one of the measurements of the performance of the quality management system, the organisation shall monitor information relating to customer perception as to whether the organisation has met customer requirements. The methods for obtaining and using this information shall be determined." Was aber genau ist nun unter dem Begriff der Kundenzufriedenheit zu verstehen und welche Moglichkeiten gibt es, dieses offenbar nicht direkt beobachtbare Konstrukt zu messen? Diesen Fragestellungen ist die vorliegende Arbeit gewidmet. Nachdem sie im Rahmen eines Seminars am Douglas-Lehrstuhl fur Dienstleistungsmanagement der Fernuniversitat Hagen entstand, ist der Schwerpunkt auf den Dienstleistungssektor gerichtet.Als konstitutive Merkmale von Dienstleistungen werden hierbei die Immaterialitat des Leistungsergebnisses und die Integration des Kunden in den Leistungserstellungsprozess verstanden.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640503148
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
30
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia