• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mergers & Acquisitions: A Guide to Creating Value for Stakeholders » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mergers & Acquisitions: A Guide to Creating Value for Stakeholders

ISBN-13: 9780195112856 / Angielski / Twarda / 2001 / 240 str.

Michael A. Hitt; Jeffrey S. Harrison; R. Duane Ireland
Mergers & Acquisitions: A Guide to Creating Value for Stakeholders Hitt, Michael A. 9780195112856 Oxford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mergers & Acquisitions: A Guide to Creating Value for Stakeholders

ISBN-13: 9780195112856 / Angielski / Twarda / 2001 / 240 str.

Michael A. Hitt; Jeffrey S. Harrison; R. Duane Ireland
cena 140,26 zł
(netto: 133,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,41 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In 1999, MCI WorldComm and Sprint agreed to merge. Valued at $129 billion, this expected transaction was the largest in history. However, it fell victim to regulators in Europe concerned with the potential monopoly power of the merged firm. This M&A action was merely the latest in a growing trend of "blockbuster" mergers over the past several years. Once a phenomenon seen primarily in the United States, mergers and acquisitions are increasingly being pursued across national boundaries. In short, acquisition strategies are among the most important corporate-level strategies in the new millennium. The need for clear, complete, and up-to-date guide to successful mergers and acquisitions had never been greater.
This book more than fills that need. Looking at successful--and unsuccessful--mergers and acquisitions in a number of different industries, Mergers and Acquisitions: A Guide to Creating Value explains how to conduct an acquisition and how to avoid pitfalls that have doomed many such ventures. The authors take the reader step-by-step through the process, starting with the elements of a successful merger, due diligence to ensure that the target firm is sound and fits well with the acquiring firm, and how mergers and acquisitions are financed. They move on to explore how firms find partners/targets for acquisitions that have complementary resources and how to find partners with which integration and synergy can be achieved. Finally, they discuss the potential hazards found in M&A's and how to avoid them, how to conduct successful cross-border acquisitions, and how to ensure that ethical principles aren't breached during the process.
Based on 15 years of research, this essential guide goes beyond specific case studies to cover all aspects of these ventures, making it required reading for all managers seeking to build a successful strategy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Mergers & Acquisitions
Business & Economics > Inwestycje i papiery wartościowe
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Wydawca:
Oxford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195112856
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
240
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane
Hitt, Michael A. Michael Hitt is a University Distinguished Profess... więcej >
Harrison, Jeffrey S. Jeffrey S. Harrison is the W. David Robbins Chair ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia