• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Merchants of Culture: The Publishing Business in the Twenty-First Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Merchants of Culture: The Publishing Business in the Twenty-First Century

ISBN-13: 9780745663616 / Angielski / Twarda / 2013 / 456 str.

John B. Thompson
Merchants of Culture: The Publishing Business in the Twenty-First Century Thompson, John B. 9780745663616 Polity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Merchants of Culture: The Publishing Business in the Twenty-First Century

ISBN-13: 9780745663616 / Angielski / Twarda / 2013 / 456 str.

John B. Thompson
cena 255,15
(netto: 243,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 254,10
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

These are turbulent times in the world of book publishing. For nearly five centuries the methods and practices of book publishing remained largely unchanged, but at the dawn of the twenty-first century the industry finds itself faced with perhaps the greatest challenges since Gutenberg. A combination of economic pressures and technological change is forcing publishers to alter their practices and think hard about the future of the books in the digital age.

In this book - the first major study of trade publishing for more than 30 years - Thompson situates the current challenges facing the industry in an historical context, analysing the transformation of trade publishing in the United States and Britain since the 1960s. He gives a detailed account of how the world of trade publishing really works, dissecting the roles of publishers, agents and booksellers and showing how their practices are shaped by a field that has a distinctive structure and dynamic.

This new paperback edition has been thoroughly revised and updated to take account of the most recent developments, including the dramatic increase in ebook sales and its implications for the publishing industry and its future.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Publishers & Publishing Industry
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Wydawca:
Polity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780745663616
Rok wydania:
2013
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
456
Waga:
0.76 kg
Wymiary:
23.5 x 16.2 x 3.1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The book is written in a style that is both elegant and easy to follow. There is a good balance between, on the one hand, dry numbers and figures and, on the other, colourful anecdote and informative metaphor. (...)Thompson s own book is a comprehensive and rigorous history of trade publishing, which will lead both scholars, editors or people with a more general interest in publishing to think about books in new and more complex ways."
The Kelvingrove Review

Preface to the Second Edition vi

Preface to the First Edition viii

Introduction 1

1 The Growth of the Retail Chains 26

2 The Rise of Literary Agents 59

3 The Emergence of Publishing Corporations 101

4 The Polarization of the Field 147

5 Big Books 188

6 Extreme Publishing 223

7 Shrinking Windows 238

8 The Wild West 292

9 The Digital Revolution 313

10 Trouble in the Trade 377

Conclusion: Facing an Uncertain Future 403

Appendix 1 Selected Imprints of the Main Publishing Corporations 410

Appendix 2 Note on Research Methods 415

Bibliography 425

Index 430

John Thompson is professor of sociology at Jesus College, University of Cambridge.

Thompson, John B. John B. Thompson is a Fellow of Jesus College, Cam... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia