• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Meeting the Child in Steiner Kindergartens: An Exploration of Beliefs, Values and Practices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Meeting the Child in Steiner Kindergartens: An Exploration of Beliefs, Values and Practices

ISBN-13: 9780415603928 / Angielski / Miękka / 2011 / 140 str.

Parker-Rees, Rod
Meeting the Child in Steiner Kindergartens: An Exploration of Beliefs, Values and Practices Parker-Rees, Rod 9780415603928  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Meeting the Child in Steiner Kindergartens: An Exploration of Beliefs, Values and Practices

ISBN-13: 9780415603928 / Angielski / Miękka / 2011 / 140 str.

Parker-Rees, Rod
cena 204,81 zł
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

What can early years practitioners learn from Steiner kindergartens? What is distinctive about Steiner kindergarten teachers' ways of getting to know children? As demands for accountability in Early Years settings continue to grow, external pressure to assess children and to measure their progress can disrupt the development of informal and intimate relationships between teachers and children. The contributors to this book, who include both experienced Steiner educators and early childhood experts from other backgrounds, have worked together to explore and understand what is distinctive about Steiner kindergarten practice. They present a variety of perspectives on the ways in which kindergarten teachers' practices, values and beliefs can help children to find and construct their own identities, through play and through engagement in the life of their community. The authors explore key aspects of Steiner kindergarten practice, including caring for the physical environment, establishing rhythms and routines for children's activity, and providing times and spaces in which teachers and children can get to know each other. By meeting with children and teachers, through rich accounts of day to day life in kindergartens and through accounts of the values and principles which inform their practice, readers will be encouraged to question and reflect on their own approaches to observation and assessment.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Teaching - Methods & Strategies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415603928
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
140
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction: ways of knowing children  2. Looking inside the kindergarten: the apple press  3. Mixed age structure, the family model and the developing child  4. How the Steiner kindergarten environment helps adults and children to get to know each other  5. Imagination in Steiner early years: practices and potential purposes  6. Doing is learning: the domestic arts and artistic activities  7. Carolyn’s voice  8. The work of the teacher: key themes and absences  8. Reading the book of the child: the Steiner teacher’s inner work and its relationship to child observation  9. "Hello, Billy the gnome!" When life is not weighed or scored

Rod Parker-Rees is Coordinator of Early Childhood Studies at the University of Plymouth, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia