• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mediatized Worlds: Culture and Society in a Media Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mediatized Worlds: Culture and Society in a Media Age

ISBN-13: 9781137300348 / Angielski / Twarda / 2014 / 332 str.

Andreas Hepp; Friedrich Krotz
Mediatized Worlds: Culture and Society in a Media Age Hepp, A. 9781137300348 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mediatized Worlds: Culture and Society in a Media Age

ISBN-13: 9781137300348 / Angielski / Twarda / 2014 / 332 str.

Andreas Hepp; Friedrich Krotz
cena 523,30
(netto: 498,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

How does the media influence our everyday lives? In which ways do our social worlds change when they interact with media? And what are the consequences for theorizing media and communication? Starting with questions like these, Mediatized Worlds discusses the transformation of our lives by their increasing mediatization. The chapters cover topics such as rethinking mediatization, mediatized communities, the mediatization of private lives and of organizational contexts, and the future perspective for mediatization research. The empirical studies offer new access to questions of mediatization an access that grounds mediatization in life-world and social-world perspectives.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Popular Culture
Social Science > Media Studies
Technology & Engineering > Social Aspects
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137300348
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Ilość stron:
332
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
21.59 x 14.22 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This volume offers a carefully-evidenced account of how the unfolding media and communication environment contributes to historical transformations across diverse sectors of our society. It should be read by social scientists in many fields to understand how and why mediatization matters to them." - Sonia Livingstone, Department of Media and Communications, London School of Economics and Political Science, UK

Contents 1. Introduction; Andreas Hepp and Friedrich Krotz PART I: RETHINKING MEDIATIZATION 2. Mediatized Stories in Mediatized Worlds; Knut Lundby 3. Culturalizing Mediatization; Johan Fornäs 4. When Mediatization Hits the Ground; Nick Couldry 5. Media, Mediatization and Mediatized Worlds. A Discussion of Basic Concepts; Friedrich Krotz PART II: MEDIATIZATION AND NEW MEDIA 6. Mediatized Connectivity. Historical Traits of Telephony and Theoretical Considerations about a New Dispositive of Communication; Thomas Steinmaurer 7. Intensifying Mediatization: Everyware Media and James Miller 8. From Mediation to Mediatization: The Institutionalization of New Media; Stig Hjarvard PART III: MEDIATIZED COMMUNITIES 9. Benedict in Berlin. The Mediatization of Religion; Hubert Knoblauch 10. Technology, Place and Mediatized Cosmopolitanism; Miyase Christensen 11. Mediatized Worlds of Communitization; Andreas Hepp, Matthias Berg and Cindy Roitsch PART IV: MEDIATIZATION AND PRIVATE LIFE 12. Media Life and the Mediatization of the Lifeworld; Mark Deuze 13. Media Love: Intimacy in Mediatized Worlds; John Storey, Katy McDonald 14. The Meaning of Home in the Context of Digitization, Mobilization and Mediatization; Corinna Peil and Jutta Röser PART V: MEDIATIZATION IN ORGANIZATIONAL CONTEXTS 15. Mediatized Politics – Structures and Strategies of Discursive Participation and Online Deliberation on Twitter; Caja Thimm, Mark Dang-Anh and Jessica Einspänner 16. The Quantified Listener: Reshaping Providers and Audiences with Calculated Measurements; Jan-H. Passoth, Tilmann Sutter and Josef Wehner 17. Schools as Mediatized Worlds from a Cross-Cultural Perspective; Andreas Breiter PART VI: CONCLUSION 18. Mediatization: Concluding Thoughts and Challenges for the Future; Lynn Schofield Clark

Matthias Berg, University of Bremen, Germany Andreas Breiter, University of Bremen, Germany Miyase Christensen, Stockholm University, Sweden Lynn Schofield Clark, University of Denver, USA Nick Couldry, Goldsmiths University of London, UK Mark Dang-Anh, University of Bonn, Germany Mark Deuze, University of Amsterdam, Netherlands Jessica Einspänner, University of Bonn, Germany Johan Fornäs, Södertörn University, Sweden Andreas Hepp, University of Bremen, Germany Stig Hjarvard, University of Copenhagen, Denmark Hubert Knoblauch, Technical University of Berlin, Germany Friedrich Krotz, University of Bremen, Germany Knut Lundby, University of Oslo, Norway Katy McDonald, University of Sunderland, UK James Miller, Hampshire College, USA Jan-Hendrik Passoth, Berlin Institute of Technology, Germany Corinna Peil, University of Salzburg, Austria Jutta Röser, University of Münster, Germany Cindy Roitsch, University of Bremen, Germany Thomas Steinmaurer, University of Salzburg, Austria John Storey, University of Sunderland, UK. Tilmann Sutter, Bielefeld University, Germany Caja Thimm, University of Bonn, Germany Josef Wehner, University of Bielefeld, Germany



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia