• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mediaplanung und Internet: Eine medienwissenschaftliche Untersuchung » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mediaplanung und Internet: Eine medienwissenschaftliche Untersuchung

ISBN-13: 9783838634777 / Niemiecki / Miękka / 2001 / 180 str.

Valentin Nowotny
Mediaplanung und Internet: Eine medienwissenschaftliche Untersuchung Nowotny, Valentin 9783838634777 Diplom.de - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mediaplanung und Internet: Eine medienwissenschaftliche Untersuchung

ISBN-13: 9783838634777 / Niemiecki / Miękka / 2001 / 180 str.

Valentin Nowotny
cena 550,37
(netto: 524,16 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 548,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Diplomarbeit aus dem Jahr 1996 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1, Technische Universitat Berlin (Medienberatung), Veranstaltung: Prof. Dr. Jo Reichertz, Sprache: Deutsch, Abstract: Inhaltsangabe: Inhaltsverzeichnis: Inhaltsverzeichnis: 1.Einleitung1 2.Fragestellung3 3.Mediaplanung5 3.1Einordnung5 3.1.1Aufgaben und Ziele der Mediaplanung5 3.1.2Beitrag der Mediaforschung7 3.1.3Bedeutung der Werbewirkungsforschung11 3.1.4Bildung von Zielgruppen13 3.2Datengewinnung15 3.2.1Gattungsspezifische Formen15 3.2.1.1Zuschauerforschung16 3.2.1.2Horerforschung20 3.2.1.3Leser(-schafts)forschung23 3.2.2Gattungsubergreifende Untersuchungen24 3.2.2.1Media-Analyse (MA)25 3.2.2.2Allensbacher Werbetrager Analyse (AWA)29 3.2.2.3Typologie der Wunsche Intermedia (TdWi)30 3.3Werbetragerbeurteilung32 3.3.1Zentrale Bewertungskriterien32 3.3.1.1Tausend-Kontakte-Preis33 3.3.1.2Affinitat33 3.3.1.3Reichweite34 3.3.2Weitergehende Ansatze35 3.3.2.1Media-Mix35 3.3.2.2Media-Gewichte37 3.3.2.3Rezeptionsverfassungen38 3.4Kurzzusammenfassung40 4.Charakteristika des Internets41 4.1Wachstum des Internets41 4.2Entwicklung der Online-Dienste44 4.3Intermediavergleich46 4.4Online-Marketing49 4.5Kurzzusammenfassung53 5.Gewinnung von Planungsdaten im Internet54 5.1Messtechnische Hintergrunde54 5.1.1Analyse von Logfiles54 5.1.2Eindeutige Nutzerindentifikation58 5.1.3Standard-Messgrossen60 5.2Bestimmung von Kenngrossen65 5.2.1Tausend-Kontakte-Preis fur Online-Werbung65 5.2.2Reichweite eines Internet-Angebots65 5.2.3Erfolgskontrolle67 5.3Verfahren zur Leistungskontrolle68 5.3.1Digit-Counter68 5.3.2RAWENA-Verfahren70 5.3.3Online-Radar73 5.3.4PC-Meter74 5.4Netzbefragungen77 5.4.1IST Online-Umfrage78 5.4.2W3B-Umfrage79 5.4.3GVU WWW User Survey81 5.4.4Methodische Kritik86 5.5Reprasentative Umfragen89 5.5.1Nielsen-Studie90 5.5.2ALICE91 5.5.3Markt-Media-Analysen93 5.6Kurzzusammenfassung94 6.Befragung von Internet-Anbietern95 6.1Voruberlegungen95 6.2Fragebogen"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Diplom.de
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783838634777
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
180
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.04
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Valentin Nowotny ist Diplom-Psychologe, Diplom-Medienberater und MBA. Er gilt als einer der profiliertesten Experten für die neue Schlagfertigkeit in Deutschland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia