• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media and Cultural Transformation in China » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media and Cultural Transformation in China

ISBN-13: 9780415673716 / Angielski / Miękka / 2011 / 230 str.

Haiqing Yu
Media and Cultural Transformation in China Haiqing Yu 9780415673716 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media and Cultural Transformation in China

ISBN-13: 9780415673716 / Angielski / Miękka / 2011 / 230 str.

Haiqing Yu
cena 223,87
(netto: 213,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines the role played by the media in China's cultural transformation in the early years of the 21st century. In contrast to the traditional view that sees the Chinese media as nothing more than a tool of communist propaganda, it demonstrates that the media is integral to China's changing culture in the age of globalization, whilst also being part and parcel of the State and its project of re-imagining national identity that is essential to the post-socialist reform agenda. It describes how the Party-state can effectively use media events to pull social, cultural and political resources and forces together in the name of national rejuvenation. However, it also illustrates how non-state actors can also use reporting of media events to dispute official narratives and advance their own interests and perspectives. It discusses the implications of this interplay between state and non-state actors in the Chinese media for conceptions of identity, citizenship and ethics, identifying the areas of mutual accommodation and appropriation, as well as those of conflict and contestation. It explores these themes with detailed analysis of four important 'media spectacles' the media events surrounding the new millennium celebrations; the news reporting of SARS; the media stories about AIDS and SARS; and the media campaign war between the Chinese state and the Falun Gong movement.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Political Science > General
Social Science > Antropologia - Kultury
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415673716
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
230
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction  1. Chinese Media and Modernity  2. Media Event: The New Millennium Celebration  3. Media Stories: The Politics of AIDS and SARS  4. News Event: The SARS Reportage  5. Media Citizenship  6. Media Campaigns: The War over Falun Gong  7. Media Spectacles and Cultural Transformation

Haiqing Yu holds a PhD in cultural/media studies from the University of Melbourne, Australia. Her research interests focus on contemporary Chinese media culture. She now works in the School of Languages and Linguistics at the University of New South Wales.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia