• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media, Religion and Gender: Key Issues and New Challenges » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media, Religion and Gender: Key Issues and New Challenges

ISBN-13: 9780415504720 / Angielski / Twarda / 2013 / 214 str.

Mia L. Vheim
Media, Religion and Gender: Key Issues and New Challenges Lövheim, Mia 9780415504720 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media, Religion and Gender: Key Issues and New Challenges

ISBN-13: 9780415504720 / Angielski / Twarda / 2013 / 214 str.

Mia L. Vheim
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book offers a systematic exploration of the role that gender plays when religion, media use and values in contemporary society interact. The collection draws together some of the best thinking on the topic and provides a platform for teaching and research. The chapters represent some of the best and most up-to-date scholarship on media and religion from a gender perspective. They include case studies drawn from a variety of countries and contexts, and show the range of theoretical perspectives and empirical material in current work. The volume discusses key concepts in gender theory and shows how these can be applied to research in religion and media, as well as outling new areas and challenges for the future. Students studying media, religion and gender at advanced level will find this a valuable resource, as will scholars and researchers working in this important and growing field.

Kategorie:
Religia
Kategorie BISAC:
Religion > Christian Living - Social Issues
Religion > Sexuality & Gender Studies
Social Science > Sociology of Religion
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Media, Religion and Culture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415504720
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000402083
Ilość stron:
214
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Introduction: Gender - a Blind Spot in Media, Religion and Culture? Mia Lövheim  2. Media and Religion through the Lens of Feminist and Gender Theory Mia Lövheim  3. Revealing the Feminist Orientation in the Methodologies of the Media, Religion, and Culture Field Lynn Schofield Clark and Grace Chiou  4. Material Witnesses: Women and the Mediation of Christianity Pamela E. Klassen and Kathryn Lofton  5. Occupying Pews, Missing in News: Women, Religion and Journalism Joyce Smith  6. Danish Female Fans Negotiating Romance and Spirituality in The Twilight Saga Line Nybro Petersen  7. Lwa Like Me: Gender, Sexuality and Vodou Online Alexandra Boutros  8. Infertility, Blessings, and Head Coverings: Mediated Practices of Jewish Repentance Michele Rosenthal  9. Claiming Religious Authority: Muslim Women and New Media Anna Piela  10. Meanings and Masculinities Curtis Coats and Stewart Hoover  11. "Saving Grace": Television with "Something More" Diane Winston  12. Digital Storytelling: Empowering Feminist and Womanist Faith Formation with Young Women Mary Hess  13. Media, Religion and Gender: Key Issues and Future Challenges Mia Lövheim

Mia Lövheim is a professor in Sociology of Religion based in the Faculty of Theology at Uppsala University, Sweden.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia