• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Product Portfolios: Issues in Management of Multiple Products and Services » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Product Portfolios: Issues in Management of Multiple Products and Services

ISBN-13: 9780415650045 / Angielski / Miękka / 2013 / 272 str.

Robert G. Picard
Media Product Portfolios: Issues in Management of Multiple Products and Services Picard, Robert G. 9780415650045 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Product Portfolios: Issues in Management of Multiple Products and Services

ISBN-13: 9780415650045 / Angielski / Miękka / 2013 / 272 str.

Robert G. Picard
cena 234,09
(netto: 222,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Media product portfolios are rapidly becoming the predominant shared characteristic of media companies worldwide. The phenomenon involves firms from all kinds of media--newspapers, magazines, television, radio, cinema--and is found in enterprises ranging from small, local firms to large, globalized companies. This volume is the result of a coordinated effort of scholars in the United States and Europe to explore the characteristics, processes, challenges, and implications of media product portfolios. This book breaks new ground by introducing the concepts of product portfolio management and applying them to media companies in a comprehensive manner. It draws from knowledge and methods of analyzing product portfolio management in other industries, applies that knowledge to media industries, and analyzes current practices in media firms. The process and issues of portfolio strategy, development, and management are complex and wide ranging. The book explores the development of media product portfolios from an interdisciplinary perspective, providing insight from business, economic, organizational, and communication approaches. The book explores why and how firms develop portfolios, how company strategy and organizational development relate to portfolios, the role of leaders in developing portfolio activities, economic and economic geography issues in portfolios, production issues, challenges in managing multiple products and operations, issues of marketing and branding issues in portfolios, personnel implications, and the unique challenges in the internationalization of media portfolio operations.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Industries - General
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415650045
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
272
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 3.05
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Preface. R.G. Picard, The Nature of Media Product Portfolios. H.L. van Kranenburg, Product Portfolios, Diversification, and Sustainablity of Media Firms. L. Achtenhagen, Media Portfolio Development: Strategic and Organizational Challenges. E. Brundin, L. Melin, Strategic Leadership and Media Portfolio Development: Leaders and Impression Management. H.J. Martin, Clustering Media Operations: Rationales and Managerial Challenges. T. Hess, Product Platforms for the Media Industry. M. Norbäck, Cross-Promotion and Branding of Media Product Portfolios. M. Ots, Strategic Direction and Control of Portfolios: Can Standard Models Create Cross-Media Benefits? M. Hang, Issues and Strategies in Managing Portfolios Across Borders and Cultures. A. Risberg, L. Melin, Portfolio Internationalization: The Case of a Successful Concept.

Edited by Picard, Robert G.

Picard, Robert G. Robert G. Picard is Director of Research at the Re... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia