• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Power and the Transformation of War » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Power and the Transformation of War

ISBN-13: 9781349436095 / Angielski / Miękka / 2012 / 220 str.

Chiara de Franco
Media Power and the Transformation of War De Franco, Chiara 9781349436095 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Power and the Transformation of War

ISBN-13: 9781349436095 / Angielski / Miękka / 2012 / 220 str.

Chiara de Franco
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Do the news media have any role in the transformation of war and warfare? Focusing on television, this book argues that the news media alters the cognitive and strategic environment of the actors of war and politics and therefore changes the way these interact with one another.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Political Science > Terrorism
Political Science > International Relations - General
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349436095
Rok wydania:
2012
Wydanie:
2012
Ilość stron:
220
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Social media has become a trending arena for citizen journalists and civil society groups. This book is quite fascinating in how De Franco builds on the works of founding scholars, such as Marshall McLuhan, Erving Goffman, and Joshua Meyrowitz. An intriguing part of the book is the author's interest in the works of McLuhan, drawing attention to the World Wide Web and the global village concept. Media Power shows the potential in applying the four-dimensional definition of power to the Internet and social media platforms together with the semiotic method used in analyzing television media. It may be productive to see how the framework fits into new media platforms. The book will be useful to journalists, students, academics, and individuals interested in history, foreign policy, political science, international relations, mass communication, and war and conflict studies."

- International Journal of Communication

"Media Power is a thorough qualitative study, which presents a compelling case for the use of a four-dimensional definition of media power in relation to the agenda, the process, the channel and the instruments an approach which also holds the potential

to be applied to new and emerging media platforms." - Media, Culture and Society

Acknowledgements Introduction PART I: MEDIA POWER: A RADICAL VIEW Media Effects Media Power For a new analytical framework The sources of power: The image and the Arena A Four-dimensional definition Two Case Studies Looking for Media Effects PART II: POWER OVER THE AGENDA 'Agending' Kosovo 'Agending' Afghanistan Comparison and Conclusions PART III: POWER OVER THE PROCESS Real Time Kosovo Real Time Afghanistan Comparison and Conclusions PART IV: POWER OVER THE CHANNEL Media Diplomacy In Kosovo Media Diplomacy in Afghanistan Comparison and Conclusions PART V: POWER OVER THE INSTRUMENTS Kosovo's Semiotic War The Airstrikes Afghanistan's Semiotic War Operation Enduring Freedom Comparison and Conclusions PART VI: CONCLUSIONS Media Power Clarified The Medium and the System Implications for Warfare What's Next Notes

CHIARA DE FRANCO is Deputy Director of the Foresight Research Group and co-founder of the #global_mediatisation initiative in the Department of War Studies at King's College London, UK. She is also coordinator of the Task Force for the improvement of EU's capabilities for mass atrocities prevention. She has published on international political communication and conflict prevention.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia