• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Management Matters: Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Management Matters: Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice

ISBN-13: 9780367210991 / Angielski / Twarda / 2020 / 266 str.

Ulrike Rohn; Tom Evens
Media Management Matters: Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice Ulrike Rohn Tom Evens 9780367210991 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Management Matters: Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice

ISBN-13: 9780367210991 / Angielski / Twarda / 2020 / 266 str.

Ulrike Rohn; Tom Evens
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edited volume explores media management as engaged scholarship, bridging theory and practice and discussing collaboration between academia, policymakers, and the media industry. Covering topics such as business models in digital news and small-market sustainability, it encourages actionable knowledge for industry decision makers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Technology & Engineering > Telecommunications
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Media Management and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367210991
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000400117
Ilość stron:
266
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.88 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Media management as an engaged scholarship  2. University-industry collaboration in the media management field  3. Why policymakers need to collaborate with academics on media policy and why that need will grow  4. Managing media firms: Case studies of practice-led research, actionable knowledge and instrumental impact  5. Conducting media management ethnography: A journey toward impacting industry stakeholders  6. Evaluating action research to innovate digital journalism revenue models  7. Examining ad avoidance consumers: A collaborative study with the ad blocker industry  8. Location-based services in regional media communication: Insights from a research project  9. Sustaining small television ecosystems: Lessons from policy-driven research in Flanders  10. Researching news media: Creating societal impact from research for the media industry and policymakers  11. Research for innovation: Improving the management of co-located and clustered industries  12. Eyes on tech! Media entrepreneurship and the relevance of technology in business models  13. Managing digital transformation: The case of the Finnish Broadcasting Company  14. Shedding light on audiovisual consumption preferences: A case study from Spain  15. Digital privacy and new media: Reflecting on lessons for policy and practice



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia