• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Events in a Global Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Events in a Global Age

ISBN-13: 9780415477116 / Angielski / Miękka / 2009 / 312 str.

Nick Couldry;Andreas Hepp;Friedrich Krotz
Media Events in a Global Age Nick Couldry Andreas Hepp Friedrich Krotz 9780415477116 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Events in a Global Age

ISBN-13: 9780415477116 / Angielski / Miękka / 2009 / 312 str.

Nick Couldry;Andreas Hepp;Friedrich Krotz
cena 204,81
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

"This volume assembles an estimable range of critical analyses of one of the most important mediated artifacts of the modern world-the media event. The authors challenge the construct, extend its usefulness, expand its theoretical basis and application, and examine media events in a far larger and richer context than ever before. Students of global media today are well served by this superb collection of essays."

David Morgan, Duke University, USA "A welcome and worthy successor to Dayan and Katz's path-breaking study that expands and enriches the discourse on global media events." Daya Thussu, University of Westminster, UK "This is an excellent collection, that will enable new kinds of argument about, and hopefully research into, the spectacular functions of the contemporary media."    Graeme Turner, University of Queensland, Australia We live in an age where the media is intensely global and profoundly changed by digitalization. Not only do many media events have audiences who access them online, but additionally digital media flows are generating new ways in which media events can emerge. In times of increasingly differentiated media technologies and fragmented media landscapes, the 'eventization' of the media is increasingly important for the marketing and everyday appreciation of popular media texts. The events covered include Celebrity Big Brother, 9/11, the Iraq war and World Youth Day 2005 to give readers an understanding of the major debates in this increasingly high-profile area of media and cultural research.

Media Events in a Global Age provides an authoritative and innovative overview of an well-established but still fast-developing field within media and cultural research: media events.

The essays have been organised around the developing themes – both conceptual and empirical – in this expanding field, and taken together they will give readers a view of the ‘state of the art’ debates in this increasingly high-profile area of media and cultural research.

The collection is international in both its scope and scholarship, including well-known scholars from Europe, North America and Asia, as appropriate for a phenomenon that nowadays can only be understood on a ‘global level’.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Film - History & Criticism
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Comedia
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415477116
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000004933
Ilość stron:
312
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction  1. Media Events in Globalized Media Cultures Andreas Hepp and Nick Couldry  Part 1: Media Events Rethought  2. Beyond Media Events: Disenchantment, Derailment, Disruption Daniel Dayan  3. 'No More Peace!': How Disaster, Terror and War Have Upstaged Media Events Elihu Katz and Tamar Liebes  Part 2: The History and Future of the Media Event  4. Historical Perspectives on Media Events: A Comparison of the Lisbon Earthquake in 1755 and the Tsunami Catastrophe in 2004 Jürgen Wilke  5. From Media Events to Ritual to Communicative Form Eric W. Rothenbuhler  6. Media Spectacle and Media Events: Some Critical Reflections Douglas Kellner  Part 3: Media Events in the Frame of Contemporary Social and Cultural Media Theory  7. Creating a National Holiday: Media Events, Symbolic Capital and Symbolic Power Friedrich Krotz  8. Modalities of Mediation Joost van Loon  9. Media Events, Eurovision and Societal Centers Göran Bolin  Part 4: Media Events and Everyday Identities  10. Permanent Turbulence and Reparatory Work: A Dramaturgical Approach to Late Modern Television Peter Csigo  11. Media Events and Gendered Identities in South Asia - Miss World Going 'Deshi' Norbert Wildermuth  12. Media Event Culture and Lifestyle Management: Observations on the Influence of Media Events on Everyday Culture Udo Göttlich  Part 5: Media Events and Global Politics  13. In Pursuit of a Global Image: Media Events as Political Communication Nancy K. Rivenburgh  14. 9/11 and the Transformation of Globalized Media Events Agnieszka Stepinska  15. Eventspheres as Discursive Forms: (Re-) Negotiating the 'Mediated Center' in New Network Cultures Ingrid Volkmer and Florian Deffner  Part 6: Media Events and Cultural Contexts  16. Sports Events: The Olympics in Greece Roy Panagiotopoulou  17. Performing Global 'News': Indigenizing WTO as Media Event Lisa Leung  18. Religious Media Events: The Catholic "World Youth Day" as an Example of the Mediatization and Individualization of Religion  Conclusion  19. The Media Events Debate: Moving to the Next Stage Stewart M. Hoover



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia