• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal

ISBN-13: 9780805833256 / Angielski / Miękka / 2000 / 296 str.

Dolf Zillmann; Peter Vorderer
Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal Zillmann, Dolf 9780805833256 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal

ISBN-13: 9780805833256 / Angielski / Miękka / 2000 / 296 str.

Dolf Zillmann; Peter Vorderer
cena 306,62
(netto: 292,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection represents a systematic exploration of media entertainment from an academic perspective. Editors Zillmann and Vorderer have assembled scholars from psychology, sociology, and communication to provide a broad examination of the primary function of media entertainment--the attainment of gratification. Chapters included here address vital aspects of media entertainment and summarize pertinent findings, providing an overview of what is presently known about the appeal and function of the essential forms of media entertainment, and offering some degree of integration. Written in a clear, non-technical style, this volume provides a lively and entertaining study of media entertainment for academic study and coursework.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Social Psychology
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805833256
Rok wydania:
2000
Numer serii:
000013046
Ilość stron:
296
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.81 x 15.27 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"Zillmann and Vorderer offer a remarkable collection of articles exploring the state of empirical knowledge about contemporary popular media....What makes this book very appealing is not only the breadth of the coverage of all forms of media entertainment but also its depth of data and its application to many Western cultures....A must for all media collections because of its thoroughness and its careful examination and interpretation of pertinent research data."
—CHOICE

"Dolf Zillmann and Peter Vorderer effectively collaborate to compile fourteen outstanding, informative, and highly recommended essays by experts in the field....Enhanced with both an author index and a subject index, Media Entertainment is invaluable, informative reading for students of mass media and the popular culture."
—The Midwest Book Review

Contents: Preface. D. Zillmann, The Coming of Media Entertainment. P. Vorderer, Interactive Entertainment and Beyond. D. Zillmann, Humor and Comedy. P. Vorderer, S. Knobloch, Conflict and Suspense in Drama. G.G. Sparks, C.W. Sparks, Violence, Mayhem, and Horror. B.S. Greenberg, L. Hofschire, Sex on Entertainment Television. G. Bente, A. Feist, Affect-Talk and Its Kin. P.M. Valkenburg, J. Cantor, Children's Likes and Dislikes of Entertainment Programs. J. Bryant, A.A. Raney, Sports on the Screen. C.H. Hansen, R.D. Hansen, Music and Music Videos. T. Grodal, Video Games and the Pleasures of Control. M.B. Oliver, The Respondent Gender Gap. J.B. Weaver, III, Personality and Entertainment Preferences. G.C. Cupchick, S. Kemp, The Aesthetics of Media Fare.

Dolf Zillmann, Peter Vorderer

Zillmann, Dolf University of Alabama... więcej >
Vorderer, Peter University of Hannover... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia