• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Analytics: Understanding Media, Audiences, and Consumers in the 21st Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Analytics: Understanding Media, Audiences, and Consumers in the 21st Century

ISBN-13: 9781138581036 / Angielski / Twarda / 2023 / 408 str.

Ann Hollifield; Amy Jo Coffey
Media Analytics: Understanding Media, Audiences, and Consumers in the 21st Century Ann Hollifield Amy Jo Coffey 9781138581036 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Analytics: Understanding Media, Audiences, and Consumers in the 21st Century

ISBN-13: 9781138581036 / Angielski / Twarda / 2023 / 408 str.

Ann Hollifield; Amy Jo Coffey
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This textbook takes a case study approach to media and audience analytics. Realizing the best way to understand analytics in the digital age is to practice it, the authors have created a collection of cases using data sets that present real and hypothetical scenarios for students to work through.

This textbook takes a case study approach to media and audience analytics. Realizing the best way to understand analytics in the digital age is to practice it, the authors have created a collection of cases using data sets that present real and hypothetical scenarios for students to work through.

Media Analytics introduces the key principles of media economics and management. It outlines how to interpret and present results, the principles of data visualization and storytelling and the basics of research design and sampling. Although shifting technology makes measurement and analytics a dynamic space, this book takes an evergreen, conceptual approach, reminding students to focus on the principles and foundations that will remain constant.

Aimed at upper-level students in the fast-growing area of media analytics in a cross-platform world, students using this text will learn how to find the stories in the data and to present those stories in an engaging way to others.

Instructor and Student Resources include an Instructor’s Manual, discussion questions, short exercises and links to additional resources. They are available online at www.routledge.com/cw/hollifield.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138581036
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
408
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Foundations of Media Analytics 1.The Industry and Profession of Media Analytics 2. Fundamentals of Media Economics and Management 3. Fundamentals of Research Design and Methodology 4. Communicating Insights Part 2: Media Analytics and the Business of Media: Advertising and Consumers 5. Advertising Analytics 6. Consumer Behavior and Marketing 7. Big Data Part 3: Media Analytics Across Industry Sectors 8. Foundations of Audiovisual Measurement 9. Video Analytics 10. Audio Analytics 11. Publishing Analytics 12. Online and Mobile Analytics 13. Social Media Analytics 14. News Analytics 15. Entertainment Media Analytics



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia