• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success: A Fortune 500 Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success: A Fortune 500 Perspective

ISBN-13: 9781433125799 / Angielski / Twarda / 2015 / 170 str.

Cong Li;Don W. Stacks
Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success: A Fortune 500 Perspective Li, Cong 9781433125799 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success: A Fortune 500 Perspective

ISBN-13: 9781433125799 / Angielski / Twarda / 2015 / 170 str.

Cong Li;Don W. Stacks
cena 844,50 zł
(netto: 804,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 837,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

An organization can have a high number of -likes- on its Facebook page and lots of -followers- on its Twitter account, but does that mean anything from a financial perspective? Is it worth the organization s effort to maintain an active presence on social media in order to generate more revenue? Is it possible to use social media metrics such as the number of -likes- and the number of -followers- to predict an organization s -success- even though those metrics are nonfinancial indicators? Prior research studies have looked at how organizations should utilize social media, but few studies have provided strong empirical evidence to support how the outcome of using social media should be measured and why. Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share. These data, both financial and nonfinancial, are matched and statistically analyzed to see whether a company s social media activities are significantly associated with its business performance."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Education
Technology & Engineering > Telecommunications
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433125799
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
170
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.61 x 14.73 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Research Background and Methodology - Twitter - Facebook - YouTube - Google+ - The Big Four - Research Implications.

Cong Li (PhD, University of North Carolina at Chapel Hill) is Associate Professor of Advertising at the University of Miami. He has published in a number of scholarly journals inside and outside the communication field, and has won the top paper award at national advertising and communication conferences.
Don Stacks (PhD, University of Florida) is Professor of Public Relations at the University of Miami. He has earned numerous academic and professional awards for teaching and research. His publications include the Primer of Public Relations Research (Second Edition 2010) and A Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement and Evaluation (co-authored, 2010).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia