• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising: The Nitty-Gritty of Maxi-Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising: The Nitty-Gritty of Maxi-Marketing

ISBN-13: 9780899309842 / Angielski / Twarda / 1996 / 280 str.

Arch G. Woodside
Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising: The Nitty-Gritty of Maxi-Marketing Woodside, Arch 9780899309842 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising: The Nitty-Gritty of Maxi-Marketing

ISBN-13: 9780899309842 / Angielski / Twarda / 1996 / 280 str.

Arch G. Woodside
cena 359,42 zł
(netto: 342,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 355,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Dr. Woodside picks up where other books on maxi-marketing leave off, to prove that the effectiveness of image and linkage advertising "can" be measured, and to show advertising professionals how to do it. Readable and in detail, with carefully culled examples that go beyond simple case studies, Dr. Woodside provides a 20-step process model of how low and high involvement advertising work, and shows how to use top-of-mind-awareness measures and benefit-to-brand retrieval to assess advertising impact. His book also covers the details of evaluating the effectiveness of competing advertising media and ways to do useful advertising-to-sales conversion studies, within budget and in a timely manner. Well illustrated with tables and figures, and drawing upon important practical and academic research, Dr. Woodside's book will be essential reading for advertising, marketing, and sales executives and their colleagues in the academic community.

Dr. Woodside leads off with his 20-step process model and review of the scientific and applied literature to show how advertising works. He answers the question of why top-of-mind awareness measures of advertising effectiveness are so valuable, and then uses detailed, numerical examples to illustrate the powerful tool of benefit-to-brand retrieval. He links profit-and-loss analysis to a linkage advertising monitoring program, then discusses the net profit impact of each advertisement in each medium. His report of a field study demonstrates that net profit is the big difference between image and linkage advertising. From there he moves to the long interview and its application to voice-of-the customer research, ways to value different customer segments, and how to monitor linkage advertising fulfillment strategies. Dr. Woodside's book will be an important contribution to our understanding of how advertising is done, and how it can be done better.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780899309842
Rok wydania:
1996
Ilość stron:
280
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
24.33 x 16.41 x 2.31
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Woodside, Arch G. Arch G Woodside... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia