• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Measuring Up in Education: Philosophical Explorations for Justice and Democracy Within and Beyond Cultures of Measurement in Educational Systems » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Measuring Up in Education: Philosophical Explorations for Justice and Democracy Within and Beyond Cultures of Measurement in Educational Systems

ISBN-13: 9781032088440 / Angielski / Miękka / 2021 / 136 str.

Steven Stolz; R. Scott Webster
Measuring Up in Education: Philosophical Explorations for Justice and Democracy Within and Beyond Cultures of Measurement in Educational Systems Steven Stolz R. Scott Webster 9781032088440 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Measuring Up in Education: Philosophical Explorations for Justice and Democracy Within and Beyond Cultures of Measurement in Educational Systems

ISBN-13: 9781032088440 / Angielski / Miękka / 2021 / 136 str.

Steven Stolz; R. Scott Webster
cena 195,06
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection explores, via various philosophical means, how valuable educational practices can occur within and beyond cultures of measurement. It was originally published as a special issue of Educational Philosophy and Theory.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Philosophy > Social
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032088440
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
136
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: Measuring Up in Education  1. Education, Measurement and the Professions: Reclaiming a space for democratic professionality in education  2. Valuing and Desiring Purposes of Education to Transcend Miseducative Measurement Practices  3. Getting the Measure of Measurement: Global educational opportunity  4. Creating the Civil Society East and West: Relationality, responsibility and the education of the humane person  5. Can Educationally Significant Learning be Assessed?  6. The Givenness of the Human Learning Experience and Its Incompatibility with Information Analytics  7. A Quantum Measurement Paradigm for Educational Predicates: Implications for validity in educational measurement  8. On the Un-becoming of Measurement in Education



Steven A. Stolz, PhD, is a Senior Lecturer at La Trobe University, Australia. He has a diverse array of research interests, which ranges from: critical theory, epistemology, phenomenology, embodied cognition, narrative inquiry, and learning theories in psychology. At the moment, his primary area of scholarship is concerned with the relationship between theory and practice, particularly how theory informs practice, and/or how practice informs theory. Recent publications of note include: Theory and Philosophy in Education Research: Methodological Dialogues (Routledge), and MacIntyre, Rationality and Education: Against Education of Our Age (Springer).



R. Scott Webster is an Associate Professor, and the coordinator of the Curriculum, Pedagogy and Professional Learning group within the School of Education at Deakin University, Australia. His areas of research include philosophy and theories of education, teacher education, curriculum theory, existentialism, and spirituality. His authored and edited books include the following: Educating for Meaningful Lives (2009); Understanding Curriculum: The Australian Context (2019, 2nd ed., with A. Ryan);  Rethinking Reflection and Ethics for Teachers (2019, with J. Whelan); and Theory and Philosophy in Education Research: Methodological Dialogues (2018).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia